Gå til innhold

Hvorfor er CoD-serien så populær?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Grunnen for at jeg tror CoD gjør en stor suksess fortsatt er fordi de holder seg til sin nåværende gamle løsning:

- Fast paced gameplay

- Grei grafikk (som nå begynner å bli utdatert).

- Enkelt XP-system, kill for win

- Små tette baner.

- Grafikkmotoren krever ikke god å ekstrem hardware

Iløpet av de siste årene så har quick scoping tatt av i CoD å imho ødelagt CoD serien, 14åringer som springer rundt med bolt-action rifla å tar 360 i håp om en feet kill å views på youtube.

Edit: La til ett punkt.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Grunnen for at jeg tror CoD gjør en stor suksess fortsatt er fordi de holder seg til sin nåværende gamle løsning:

- Fast paced gameplay

- Grei grafikk (som nå begynner å bli utdatert).

- Enkelt XP-system, kill for win

- Små tette baner.

- Grafikkmotoren krever ikke god å ekstrem hardware

Iløpet av de siste årene så har quick scoping tatt av i CoD å imho ødelagt CoD serien, 14åringer som springer rundt med bolt-action rifla å tar 360 i håp om en feet kill å views på youtube.

Edit: La til ett punkt.

Du treffer med alle punktene. Føler meg ganske vandt med din siste kommentar angående 14-åringer som løper rundt og skal "no-scope" og de som ikke "no-scoper" eller har kd på over 1 (lol) er dårlige... Er selv i denne aldersgruppa og jeg skjønner de som er slik rett og slett. Blir for dumt å gidde å diskutere med de og, da jeg anser det som bortkastet tid.

Spilte selv CoD4 (promod) competetivt og hater hva de har gjort med CoD-serien - både communitiet og de pengegriske utviklerne som lager nytt på nytt cod spill med samme spill motor, det eneste som er forandret er utseendet på våpnene, banene og farger.

En av de beste FPS-seriene er blitt ødelagt...

Endret av Nightmare1518
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...