BlastyTrasty Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Til trådstartar: Enkel moro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Grunnen for at jeg tror CoD gjør en stor suksess fortsatt er fordi de holder seg til sin nåværende gamle løsning: - Fast paced gameplay - Grei grafikk (som nå begynner å bli utdatert). - Enkelt XP-system, kill for win - Små tette baner. - Grafikkmotoren krever ikke god å ekstrem hardware Iløpet av de siste årene så har quick scoping tatt av i CoD å imho ødelagt CoD serien, 14åringer som springer rundt med bolt-action rifla å tar 360 i håp om en feet kill å views på youtube. Edit: La til ett punkt. Endret 29. desember 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Grunnen for at jeg tror CoD gjør en stor suksess fortsatt er fordi de holder seg til sin nåværende gamle løsning: - Fast paced gameplay - Grei grafikk (som nå begynner å bli utdatert). - Enkelt XP-system, kill for win - Små tette baner. - Grafikkmotoren krever ikke god å ekstrem hardware Iløpet av de siste årene så har quick scoping tatt av i CoD å imho ødelagt CoD serien, 14åringer som springer rundt med bolt-action rifla å tar 360 i håp om en feet kill å views på youtube. Edit: La til ett punkt. Du treffer med alle punktene. Føler meg ganske vandt med din siste kommentar angående 14-åringer som løper rundt og skal "no-scope" og de som ikke "no-scoper" eller har kd på over 1 (lol) er dårlige... Er selv i denne aldersgruppa og jeg skjønner de som er slik rett og slett. Blir for dumt å gidde å diskutere med de og, da jeg anser det som bortkastet tid. Spilte selv CoD4 (promod) competetivt og hater hva de har gjort med CoD-serien - både communitiet og de pengegriske utviklerne som lager nytt på nytt cod spill med samme spill motor, det eneste som er forandret er utseendet på våpnene, banene og farger. En av de beste FPS-seriene er blitt ødelagt... Endret 29. desember 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå