Konamixx Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Det skjer ikke. Er du god og har spilt aktivt vil en som akkurat plukker opp spaken bli gruset. Jeg har gjort dette flere ganger med venner, der jeg totalt rævkjører dem uten problemer. Og nei alle er ikke ute etter god K/D. Ja det er folk som er det også, men det gjelder alle spill. Kanskje du må prøve noen andre gamemodes, som f.eks S&D. Alle jeg spiller med, spiller for å vinne, ikke K/D. Sammenlignet med mine erfaringer med BF3 der det ligger folk med sniperen i spawn og skyter mot en MCOM i måfå er MW3 det bedre av det to. Jeg skriver derimot ikke at alle i BF3 spiller for K/D for jeg vet dette ikke er tilfelle. Du finner dårlige epler i alle spill. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 I mine øyne er ikke Rush-moden BF, Conquest er BF. og jo, det skjer. Call of Duty har det mest hjernedøde gameplaye jeg noen gang har sett. og det blir bare verre for vært år. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Du kan få komme på XBL å prøve. Jeg kan love deg at det ikke kommer til å skje Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Fordi det er simpel moro. ..og fordi Activision bruker mer penger på reklame rundt lanseringen av hvert eneste spill enn en stor Hollywood-produksjon. Activision brukte tre ganger så mye penger på reklame i lanseringsmåneden som de brukte på å utvikle MW2, for eksempel. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Du kan få komme på XBL å prøve. Jeg kan love deg at det ikke kommer til å skje ja, vi kan jo ta en runde med mw2 på 360. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 mere hardcore gamers på x360 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Er man hardcoregamer viss man spiller MW3 eller på en Xbox 360? Jaha ja, det må være noe nytt jeg har hørt Man er hardcoregamer den som har alle typer spill og spiller disse Man har også den typen som spiller på flere konsoller og pc da er man hardcoregamer. Endret 13. november 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 synes ikke at å spille på flere platformer gjør man hardcore blir bare rot jeg har solgt 2 stk ps3 får ikke tid til å bli god på flere systemer.. har man en samler mani så kansje :!: Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Call Of Duty har blitt et spill som er like enkelt som å arkademaskin som krever en 10er for at du skal spille i 10 minutter. Samt Call Of Duty er et mainstream spill, noe som jeg misliker sterkt. Onlinedelen er forøvrig hacket på PC, neste sin tur er X360 og PS3. Å man merker veldig fort hvem som har moddet kontrollere for å så jukse med denne. Har sett noe cheating på X360 allerede. Folk uten radar eller noe som helst skyter 3 sekunder før denne personen kommer rundt et hjørne eller en vegg. Spiller COD selv, men synes fortsatt COD4 er den beste av de samtlige. MW3 har jeg kun for Spec ops og singelplayer. Det er derfor Call Of Duty er så populært, mainstream er ordet! Spillverden sin Lady Gaga og Justin Bieber. Endret 13. november 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvorfor folk liker CoD? Jeg vil gjerne se ansiktet på den personen som kan utføre et multi-kill MW3 og ikke på ereksjon. Digger selv begge spillene. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Simple fun for simple minds Endret 13. november 2011 av Thitorkin Lenke til kommentar
HaLV Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Hele debatten om MW3 vs BF3 er fullstendig meningsløs, spillene har alt for store forskjeller til å sammenlignes på en måte for å finne ut hva som er "best"....Men hvis du spør hvorfor CoD serien er så populær er det fordi den har: Størrelse og utholdenet: MW3 er det ÅTTENDE spillet i serien, og de fire siste (hvis vi ser bort ifra WaW) (MW, MW2,BOps,MW3) har alle sammen solgt ekstremt bra og serien har generelt holdt seg på topp i veldig lang tid. Media anerkjennelse: MW, MW2, BlackOps og MW3 har alle fått ekstremt gode anmeldelser. For ikke å snakke om alle overskriftene spillene har skapt i spillmedia, men også i vanlig media. Salgsrekorder: Mw2, blackops og mw3, alle tre har sprengt salgsrekorder som de selv har satt. Alt dette kombinert gir spillet enormt mye mer reklame enn andre spill, man kan trygt si at det er flere folk på kloden som har hørt om Call of duty enn det er som har hørt om battlefield. Det er bare sånn det er, hvis et produkt får nok publisitet og anerkjennelse i media så blir det til slutt sett på som "kult" og plutselig vil alle kjøpe det. Hvorvidt spillserien er "bra" i forhold til andre spill, og om det virkelig fortjener sin plass på toppen orker jeg ikke gå inn på, hvorfor? fordi det har nesten ingenting med det å gjøre. Folk kan krangle til sola går ned og opp igjen, men det er irrelevant om BF3 er bedre både taktisk, teknisk, visuelt og mer realistisk (jeg snakker rent hypotetisk og subjektivt), det som har noe å si er at MW3 har mer anerkjennelse som det beste multiplayer FPS spillet både til konsoll og PC. Dermed reflekteres dette i salgstallene. Skremmende likt som med Angry Birds Endret 13. november 2011 av HaLV 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er det best fordi det har mest spillere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hele "krigen" viser at EA sitt markedsføringsapparat har fungert bra, ikke i salgstall men ihvertfall at det er noe som engasjerer mange. Man kan diskutere grafikk, detaljnivå osv men det er spilleopplevelsen som teller til slutt. Men en liten tanke å huske på er at COD har 60fps mens bf har 30fps, noe jeg tror er viktig i multiplayerspill. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) det som har noe å si er at MW3 har mer anerkjennelse som det beste multiplayer FPS spillet både til konsoll og PC. Dermed reflekteres dette i salgstallene. først vil ejg bare si at jeg er enig i hele posten din. Men det er ikek sant det du sier på slutten der, Battlefield er og har alltid vært kjent som det beste Multiplayer FPS som er på markedet. CoD er og har alltid vært kjent som det beste Singleplayer FPS spilelt ute, det er faktum Wikiåedia: On the review aggregator GameRankings, the game has an average score of 89% based on 46 reviews.[7] On Metacritic, the game has an average score of 89 out of 100, based on 27 reviews.[8] At 6th annual Interactive Achievement Awards, BF1942 received awards for Online Gameplay, Innovation in PC Gaming, PC Game of the Year, and Game of the Year. On March, 2010 Battlefield 1942 was awarded with "Swedish game of the decade" award at the computer game gala hosted by Swedish Games Industry[9] Scott Osborne of GameSpot gave the game a rating of 8.8 out of 10, calling it a "comic book version of WWII."[10] Steve Butts of IGN gave the game a rating of 9.3 out of 10, praising the multiplayer, but saying "the single player game leaves much to be desired."[11] I tillegg kom BF1942 ut i 2002 mens første Call of Duty kom i 2003, så BF har vært lengre på markedet au og dermed mer anerkjent enn CoD Står ingenting på wikipedia om hvilke priser CoD fikk eller ossen CoD blei sett på og kan ikke finne at de har fått pris som beste SP fps elelr noe heller, kun at mw2 blei best of e3 2007 Endret 13. november 2011 av DrHawkins Lenke til kommentar
akselme Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg trenger en forklaring på hvorfor COD-serien er så populær? Hva gjør dette spillet så bra i COD-fans sine øyne? Jeg klarer ikke å forstå det, jeg har et ganske åpent sinn når det kommer til spill, og er ikke en som ikke liker cod bare for å være fordomsfull. Problemet mitt er at det finnes så mange mye bedre multiplayerspill, feks Battlefield og Halo... Det største problemet jeg har med COD, er at jeg har et ganske kraftig konkurranseinstinkt og jeg føler at COD er helt random, jeg kan gå inn å spille modern warfare 3 for første gang i mitt liv og få 20 kills, og det skal ikke en som ikke har spilt det før klare, føler jeg. Et multiplayerspill lages vel for å konkurrere med andre? Hva er vitsen med konkurransen når hvem som vinner er helt random? Og hva er morsomt med det da? Hvis noen her som ikke har spilt Halo før hadde prøvd å møte meg 1 vs 1, hadde de ikke klar å drepe meg en eneste gang på 5 timer. (Du får tusen spenn, hvis du gjør det) Det er altså 20 personer som løper rundt på et område like stort som en barnehage, og da er det klart det blir kaos, jeg liker taktikk osv, ikke kaos, men ikke nok med det.. COD er jo mye svakere på grafikk og enn feks Battlefield, du har heller ikke muligheten til å kjøre heli, fly eller tanks.. Heli på bf er noe av det morsomste jeg vet om dagen hvertfall. Så værsåsnill, ikke vær uhøflig eller noe, men prøv å gi meg en forklaring på hva det er COD tilbyr? I Bold: Pic or it didnt happen I Italic: Pic or it wont happen Underline: Hva har kjøretøy med CoD å gjøre? Spill BF hvis du vil ha kjøretøy, da vel. CoD er ikke Halo. CoD er ikke BF. CoD er et skytespill der den som er flinkest til å peke et virituelt sikte på et virituelt hode vinner. Det er enkelt. Det har uslåelig flyt i gameplay (CS er vel det nærmeste). Det er nok til å være det mest populære spillet noen sinne. Det kan ikke være så uforståelig. PS: Som en disclaimer må jeg vel legge til at jeg liker CoD, jeg liker BF og at jeg ikke liker Halo. Dog fortjener ingen av spilla noen gude- status. PPS: In before milkyman: Kjøper du FIFA har du ingen rett til å anklage CoD for melking. Prøver du SÆRIØST å sammenligne MW3 med CS? CS er STORT idag, snakker om å være hovedspillet på nesten alle LAN's med hundretusener dollar i premie hvert år, over 10 år siden det kom ut. Om 10 år finnes det ikke en eneste levende sjel i hele denne verden som engang vet hva MW3 er. Du kan ikke sammenligne verdens beste FPS-teamplay spill med noe så møkk som MW3 som ikke krever noe skill. Det blir for tåpelig. COD var utrolig bra fram til cod4, men så ble det ''mainstream'' for kidsa og utviklerne gir bare faen i hva de slipper ut så lenge kidsa betaler for det. At du i det hele tatt nevner CS og MW3 i samme setning sier nok om hvor elendig du er i dataspill og hvor uvitende du er. E-Sports tok et massivt steg tilbake på grunn av den latterlige meningen din. Lenke til kommentar
akselme Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 COD var bra helt til ''alle'' spilte det. Når cod4 kom ut tok det verden med storm og INGEN spill kunne måle seg når det kom til salg. DERFOR er COD så latterlig dritt nå, fordi cod4 gidde det en heltestatus og alle kommer til å kjøpe det nyeste i serien uansett. De gir faen i om spillet er elendig så lenge de sanker pengene til 11 åringene. Problemet med COD er at det er så lite utfordrende. En senil 90 åring kan bli verdensmester i det etter å ha spilt det i 2 timer. SÅ lavt er nivået i skill. Det går ikke ann å lage ordentlige turneringer eller ladders/LAN fordi det er alt for lett. Men det er sånn 11 åringene vil ha det, lett morro i noen uker før de stopper å spille det. Veldig synd egentlig, det ødelegger jo det man kaller E-Sports. COD er veldig lite krevende lett underholdning i noen uker nå. At COD-fanboys sammenligner MW3 med CS sier jo litt om hvor uvitende de er også.. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 det som har noe å si er at MW3 har mer anerkjennelse som det beste multiplayer FPS spillet både til konsoll og PC. Dermed reflekteres dette i salgstallene. først vil ejg bare si at jeg er enig i hele posten din. Men det er ikek sant det du sier på slutten der, Battlefield er og har alltid vært kjent som det beste Multiplayer FPS som er på markedet. CoD er og har alltid vært kjent som det beste Singleplayer FPS spilelt ute, det er faktum Wikiåedia: On the review aggregator GameRankings, the game has an average score of 89% based on 46 reviews.[7] On Metacritic, the game has an average score of 89 out of 100, based on 27 reviews.[8] At 6th annual Interactive Achievement Awards, BF1942 received awards for Online Gameplay, Innovation in PC Gaming, PC Game of the Year, and Game of the Year. On March, 2010 Battlefield 1942 was awarded with "Swedish game of the decade" award at the computer game gala hosted by Swedish Games Industry[9] Scott Osborne of GameSpot gave the game a rating of 8.8 out of 10, calling it a "comic book version of WWII."[10] Steve Butts of IGN gave the game a rating of 9.3 out of 10, praising the multiplayer, but saying "the single player game leaves much to be desired."[11] I tillegg kom BF1942 ut i 2002 mens første Call of Duty kom i 2003, så BF har vært lengre på markedet au og dermed mer anerkjent enn CoD Står ingenting på wikipedia om hvilke priser CoD fikk eller ossen CoD blei sett på og kan ikke finne at de har fått pris som beste SP fps elelr noe heller, kun at mw2 blei best of e3 2007 Jeg har (fra 4'ern) hørt mer om cod enn bf, jeg vill si at markedsføringen til cod er helt sinnsykt, alle har hørt om det, mange har hørt om battlefield men ikke alle. Nå tar jeg priser som cod 4 har vunnet: GameCritics: Best Action Game[51] GameSpot: Best Graphics, Best Shooter, Best Xbox 360 Game, Best PlayStation 3 Game[52][53][54] GameTrailers: Best Graphics, Best PS3 Game[55] GamePro: Best Overall Game of the Year[56] IGN: Best Xbox 360 Game, Best Shooter of 2007[57][58][59] GameSpy: Best PS3 Game, Best Xbox 360 Game, Best PC Game, Game of the Year[60][61][62][63] X-Play: Best Shooter, Best Sound Design[64] Spike Video Game Awards: Best Shooter, Best Military Game[65] Academy of Interactive Arts & Sciences: Action Game of the Year, Console Game of the Year, Overall Game of the Year[66] Dette er fra wiki Also what did you say? Har ikke cod vunnet premier? Jeg foretrekker begge deler, synes at spec ops er genialt gjør spilelt så morsomt når du og bare en venn (evt flere venner, ikke random personer) kan dele spillet. Synd at man ikke kunne spilel campain tho. Jeg synes også bf er bra (er dog ikke kjøpt bf3 og mw3, tror jeg ikke gidder det heller, føles bare som for repeternde og bortkastet med penger) men på cod så synes jeg sniper er helt merklig, synes mappene er ALT for små (spessielt etter å ha spilt bc2) Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) jeg sier at CoD ikke har vunnet premier ja MW er lanhgt langt uti serien. Du snakka om at CoD var beste online FPS ever. jeg beviste at helt siden det første Battlefield spillet så har BF vært bedre på online delen. CoD fikk ikke noe premier på det første elelr andre eller tredje spillet dems. de fikk på MW ja men det er langt uti og Battlefield har fått mange på hvert spill omtrent. og du snakka om at CoD var mer anerkjent pga det var beste online spill ever. Og jeg beviste deg at BF er og har alltid vært bedre på online delen enn det CoD noen gang har vært CoD har alltid vært bedre på SP delen men det har vi alle visst i mange år. du snakka om online så jeg beviste deg online delen. Og til og med på MW som har såpass mange priser så er ikke 1 av de engang om online delen. men SP delen eller spesifikke ting. BF har alltid vært best på online og de har alltid fått en haug av priser på hvert spill i tillegg kom BF ut før CoD kom ergo, BF er mer anerkjent enn CoD serien. that was my point. og at Activision bruker mer på reklame enn på utvikling av spillet sier bare hvor idiotiske de er i skallen og ikke fortjener kronene spillet byr dem. 500kr for litt bedre tekstur og flere polys, det er latterlig. det er som å betale 300 000 for en ny bil åsså etter 1-2 år så må du ut med 300 000 til for å skifte felger og body Endret 13. november 2011 av DrHawkins 1 Lenke til kommentar
TeddyBakesHer Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Hele debatten om MW3 vs BF3 er fullstendig meningsløs, spillene har alt for store forskjeller til å sammenlignes på en måte for å finne ut hva som er "best"....Men hvis du spør hvorfor CoD serien er så populær er det fordi den har: Størrelse og utholdenet: MW3 er det ÅTTENDE spillet i serien, og de fire siste (hvis vi ser bort ifra WaW) (MW, MW2,BOps,MW3) har alle sammen solgt ekstremt bra og serien har generelt holdt seg på topp i veldig lang tid. Media anerkjennelse: MW, MW2, BlackOps og MW3 har alle fått ekstremt gode anmeldelser. For ikke å snakke om alle overskriftene spillene har skapt i spillmedia, men også i vanlig media. Salgsrekorder: Mw2, blackops og mw3, alle tre har sprengt salgsrekorder som de selv har satt. Alt dette kombinert gir spillet enormt mye mer reklame enn andre spill, man kan trygt si at det er flere folk på kloden som har hørt om Call of duty enn det er som har hørt om battlefield. Det er bare sånn det er, hvis et produkt får nok publisitet og anerkjennelse i media så blir det til slutt sett på som "kult" og plutselig vil alle kjøpe det. Hvorvidt spillserien er "bra" i forhold til andre spill, og om det virkelig fortjener sin plass på toppen orker jeg ikke gå inn på, hvorfor? fordi det har nesten ingenting med det å gjøre. Folk kan krangle til sola går ned og opp igjen, men det er irrelevant om BF3 er bedre både taktisk, teknisk, visuelt og mer realistisk (jeg snakker rent hypotetisk og subjektivt), det som har noe å si er at MW3 har mer anerkjennelse som det beste multiplayer FPS spillet både til konsoll og PC. Dermed reflekteres dette i salgstallene. Skremmende likt som med Angry Birds Jeg laget posten for å få høre hva cod-fans faktisk tenker om spillet, hva de tenker at spillet har som gjør at det er så populært, ikke for å lage en krig mellom forskjellige multiplayerspill.. Også til svaret ditt... Som et svar på hvorfor er det er populært skriver du som 1. punkt, at de solgt ekstremt bra, som 2. punkt pga annerkjennelsen og som 3. punkt salgsrekorder? Ja det må jeg si.. Det er jo det jeg lurer på her, hvorfor selger de bra? Du nevner også anmeldelsene, men som eksemplene mine tidligere, både Halo og Bf har bedre anmeldelser enn cod, se på ign... Så hvorfor selger de så bra? Svaret kan jo ikke være at de selger bra. Endret 14. november 2011 av TeddyBakesHer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå