LMH1 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Hei jeg lurer litt på Asus EeePC 1215B AMD E-450 HD6320 4GB 500GB Black HD6320. Rent teknisk gjør den bra på ytelse sammenlignet med mange andre mini laptop, på market. Men jeg hadde håpet på: 3x USB3 (Superspeed) Gigabit kablet nettverk (Står ikke på asus eller komplett.no siden) 720p (1.3 mpx) webcamera Windows XP støtte (Mest ytelse av en liten mini krabat) Fingerleser, bluetooth v3 128 GB SSD basert på sata 600 HDMI 1.4 burde være selvfølge i dag. Men som dere ser denne laptopen, er det et bra kjøp? Eller ville dere ventet? Muligens vis det er slik laptopene i dag ville bli litt bedre syns jeg det er lurt å vente. Nå har jeg Asus E35M1-I DELUXE, men hvordan yter denne laptopen i sammenliging er de nesten identiske eller er hovedkort oppsettet litt raskere? Husk at det kan være forskjeller mellom bærbare og stasjonære så det kan være ITX hovedkortet som gir best ytelse. Endret 9. november 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå