Rolf Kristensen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Høst Bildet er fjernet. Beskrivelse: Prestegårdsaleen. Klokkarstua i Hurum. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Flott solnedgang som passer fint til panorama. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nydelige farger i flott panorama. God komp også. Tips: Mørk bakgrunn! Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Nydelig himmel, elsker disse fargene som kommer på himlen når solen går ned, hm fuglekassse eller lyskaster som står oppe i høyre hjørne ville jeg nok fjernet, mørk bakgrunn gjør seg absolutt best Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Tusen takk til dere alle sammen for tips og hyggelige kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg