Gå til innhold

Dock applikasjon for windows

3453453

Anbefalte innlegg

Dock er et grafisk brukergrensesnitt element som gir brukeren en måte å lansere, bytte mellom og kjøre programmer.

Liste over dock-applikasjoner for Windows:

- Appetizer

- ObjectDock

- RK Launcher

- RocketDock

- SliderDock

- XWindows Dock

Linky

Jeg har valgt å bruke RocketDock, fordi jeg syns denne stilen passer meg best når det gjelder brukeropplevelse og design.

Mitt problem er at jeg bare får laget 1 slik "dock-line" på desktop. Jeg ønsker å kunne lage flere slike linjer. Jeg har prøvd å få tak i support fra opphaverne av denne applikasjonen, har ikke lyktes med dette.

Jeg har også prøvd å kjøre flere av programmene som er listet opp over, men å kjøre dem samtidig blir for rotete.

Spørsmål:

- Er det andre programmer som lar meg gjøre det jeg har lyst til? (helst gratis)

- Det beste hadde vært å fått kjørt flere programmer av RocketDock, lar det seg gjøre?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du blir nok nødt til å "bite i det sure eplet" og betale litt for det.

Jeg har kjørt ObjectDock sammen med Fences en tid. Nå tester jeg ut Winstep Nexus objectdock gratis versjon. Foreløbig ser det veldig bra ut.

Vurderer nå om jeg skal betale for fullversjonen Winstep Xtreme, som blir som en kombinasjon av en objectdock og fences.

Koster 24,95 €(197 NOK) for Basic Edition og 34,95 € (275 NOK)for Winstep Xtreme fullversjon.

Da har du uendelige muligheter til både organisering og designe desktop'n din..

Winstep Software Technologies

Stardock - ObjectDock er billigere til $19.95, men mangler Fences som må kjøpes i tillegg hvis det er av interesse, og da blir vel prisen omtrent den samme.

Endret av arthon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...