Gå til innhold

Velge hvilke program som skal thetres via mobilnett

Anbefalte innlegg

Hei, sitter idag med en Samsung galexy s2. Lurer på om det er noen måte å kjøre thethring fra mobilen til en pc. Men velge spesifikt hvilke programmer som skal kjøres via thethringen. Resten av pcen ønskes og kjøre via vanligg fibernett.

Mvh Stian H. Jensen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under Windows kan du forsøke ForceBindIP som binder et program til et bestemt nettverkskort.

http://www.r1ch.net/stuff/forcebindip/

Svært enkelt å installere og bruke; start fra kommandolinje eller lag egne snarveier for de programmene som skal bruke "ustandard" nettverkskort. Eks. tvinge Firefox til å bruke Galaxy (gitt at standard-kort er 192.168.1.1 og Galaxy 192.168.1.2):

forcebindip 192.168.1.2 "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe"

Dette forutsetter seff at Galaxy allerede er tilgjengelig som et nettverkskort nr. 2 i Windows først - enten via Wi-Fi eller USB.

Lenke til kommentar

Takk for svar :) Sliter med at programmet ser ut til og slite i windows 7. Kommer opp det ikke blir riktig innstallert. Når jeg laster ned zip versjonen får jeg feilmelding om at programmet har sluttet å virke når jeg kjører exe filen dirkete. Men dette var en løsning jeg hadde satt pris på om det bare hadde virket =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...