Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel - (!?)


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er noe som bare har skjedd oss, men det er i allfall ganske villt. Vi bestilte NGT Charlie (1024) i august, og vi venter ennå. Ringer omtrent annenhver dag og purrer, og da skylder de på Bravida og lover oss det innen slutten av måneden (som dem har gjort siden desember..)

 

Er dette noe som bare har skjedd med oss, eller er NextGenTel generelt så sinnsykt treige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du fått ruteren fra NGT? I så fall så er det Bravida sin feil skulle jeg tro, da det er Bravida som kommer for å installere. Mistenker Bravida for å nedprioritere NGT kunder. Hvis du ikke har fått ruteren så bør NGT skjerpe seg...

Lenke til kommentar

Rykter sier at bravida har fått ordre om og sinke NGT.Noe som er lett iogmed at telenor eier linjene og NGT leier av dem.

Dette på grunn av at NGT har fått mye skryt og mange kunder på ADSL.

Vel uten røyk ingen ild og telenor har vært bad boys før for og skuffe vekk konkurenter, dette er ikke brukbart, myndighetene ser gjennom fingrene. Det virker some alle er kjøpt og betalt av det ****s telenor konsernet.

 

 

airgaurd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...