Gå til innhold

Program til Vpn server

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har kjøpt meg en vpn server på strongvpn sine sider. Det jeg lurer på er om det er noe mulighet for og velge hvilke program som skal kjøres via vpn. Og hvilke program som skal kjøre via mitt orginale nett. Ikke tunnles !

På forhånd takk

Stian H. Jensen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

jeg har kjøpt meg en vpn server på strongvpn sine sider. Det jeg lurer på er om det er noe mulighet for og velge hvilke program som skal kjøres via vpn. Og hvilke program som skal kjøre via mitt orginale nett. Ikke tunnles !

Dette er noe du må styre selv på din egen maskin - dette er uavhengig av hvilken VPN-tjenesteleverandør du bruker.

Hvis du kjører Windows og bruker standard StrongVPN-oppsett for å opprette internettforbindelse via deres VPN-server, så er den eneste måten jeg i farten kan tenke meg for å bruke både VPN-forbindelsen og ditt eget nett samtidig, å bruke en virtuell PC: Opprett VPN-forbindelsen i den virtuelle PC'en og kjør programmene du vil 'tunnelere' der. Programmene du kjører utenfor den virtuelle PC'en vil da bruke din regulære internettforbindelse. (I hvert fall er det slik jeg har sett for meg at det kan virke - jeg har ikke testet det selv ennå.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...