AnjoEntertainment Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Hva er dette tullet med at vi menn tilsynelatende tenker på sex hele tiden? Jeg har mer lyst på en jente jeg kan slappe av med og kose meg med enn å pule henne fra øst til vest fra mandag til søndag, noe jeg opplever at jenter har vanskelig for å tro. Er det bare jeg som føler det slik? Er dette grunnen til at kvinner flest tror de har innersvingen på oss hele tiden, bare fordi de kan avskaffe sex? Jeg synes dette er en meget feiltolket oppfatning av oss menn. Ihvertfall meg... Am i all alone? Endret 9. november 2011 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hm. Da sønnen til naboen gikk på ungdomsskolen, kom han innom en dag og bl a kunne han fortelle at de hadde hatt samlivsundervisning på skolen. Der hadde de lært at menn tenker på sex hvert niende minutt i gjennomsnitt. Det trodde han ikke noe på. "Hadde det vært hvert niende sekund, kunne jeg ha trodd på det!" sa han og gliste bredt. 8 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det er vel forskjellig fra person til person. Det er vel mest i puberteten vi gutter har mest fokus på sex og tenker mest med det andre hodet. Kanskje jenter og kvinner ikke tror vi har kommet over den perioden etter puberteten. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Bare for å sette det litt i perspektiv her - kvinner tenker også mye på sex Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hva er dette tullet med at vi menn tilsynelatende tenker på sex hele tiden? Jeg har mer lyst på en jente jeg kan slappe av med og kose meg med enn å pule henne fra øst til vest fra mandag til søndag, noe jeg opplever at jenter har vanskelig for å tro. Er det bare jeg som føler det slik? Er dette grunnen til at kvinner flest tror de har innersvingen på oss hele tiden, bare fordi de kan avskaffe sex? Jeg synes dette er en meget feiltolket oppfatning av oss menn. Ihvertfall meg... Am i all alone? Nei, du er ikke alene. Dette er en av mange ting i samfunnet som forbløffer meg. Det å si at en gruppe mennesker er slik, er som å si at alle sauer er blå. Det er så utrolig dumt, og det viser ekstrem mangel på forståelse. Jeg syns ikke det er noe galt I å tenke på sex, men det er noe med for mye av den tanke gangen. Hvis man tenker for mye på noe kan det dominere vår hverdag, og det kan få ting som egentlig er positivt til å bli negativt, i at det får oss til å handle annerledes eller det kan få oss til å skyve bort det som er viktig. Også er det verdt å merke, som andre her sier og er at hormoner får folk til å tenke på sex, og det er helt naturlig. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Også er det verdt å merke, som andre her sier og er at hormoner får folk til å tenke på sex, og det er helt naturlig. Joda, selvfølgelig tenker vi på sex, men det er ikke noe vi tenker på hele tiden - langt ifra! Selvfølgelig skal man ikke ta det bokstavelig, men sannheten er jo at det er det mange gjør. Merker at enkelte venner tror de må leve opp til det ryktet å være sexfiksert, og prøver dermed for hardt å være noen de ikke er. Hele opplegget er jo bunn i bøtta! Trodde aldri det kom til å gå så langt med disse påstandene som det har gjort den dag i dag. Samtidig som jeg er en kåt jævel av og til er det langt ifra hvem jeg er som person. Jeg går ikke rundt på gaten som en sexmaskin og fantaserer om hvem jeg skulle høvlet ned. Endret 9. november 2011 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Selvfølgelig skal man ikke ta det bokstavelig, men sannheten er jo at det er det mange gjør. Jeg vet godt at det er mennesker som tar ting bokstavlig og leser ikke mellom linjene, enten fordi at de ikke gidder eller at de ikke kan. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Selvfølgelig skal man ikke ta det bokstavelig, men sannheten er jo at det er det mange gjør. Jeg vet godt at det er mennesker som tar ting bokstavlig og leser ikke mellom linjene, enten fordi at de ikke gidder eller at de ikke kan. Jenter altså Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hm. Da sønnen til naboen gikk på ungdomsskolen, kom han innom en dag og bl a kunne han fortelle at de hadde hatt samlivsundervisning på skolen. Der hadde de lært at menn tenker på sex hvert niende minutt i gjennomsnitt. Det trodde han ikke noe på. "Hadde det vært hvert niende sekund, kunne jeg ha trodd på det!" sa han og gliste bredt. Den påstanden stiller jeg meg sterkt tvilende til. Det er ikke mulig å finne en gruppe som er representativ for hele mannskapet. Langt mindre er det mulig å måle hvor ofte noen tenker en tanke. Dette synet er også kulturbetinget. Uten at jeg har en kilde for hånden, så kan jeg si at den vanlige oppfatningen på 1800-tallet var at menn var dannet og kvinner var seksuelle beist. Sannheten er nok at menn og kvinner er like opptatt av sex. Det evolusjonære målet til alle er jo å forplante oss og føre arten videre. Derimot kan betingelsene og utløpene for dette behovet variere. Det er også en forskjell på å tenke en tanke og å basere handlingene sine på den. 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Den påstanden stiller jeg meg sterkt tvilende til. Det er ikke mulig å finne en gruppe som er representativ for hele mannskapet. Langt mindre er det mulig å måle hvor ofte noen tenker en tanke. Dette synet er også kulturbetinget. Uten at jeg har en kilde for hånden, så kan jeg si at den vanlige oppfatningen på 1800-tallet var at menn var dannet og kvinner var seksuelle beist. Sannheten er nok at menn og kvinner er like opptatt av sex. Det evolusjonære målet til alle er jo å forplante oss og føre arten videre. Derimot kan betingelsene og utløpene for dette behovet variere. Det er også en forskjell på å tenke en tanke og å basere handlingene sine på den. Jeg går sjølsagt ikke god for lærebøkene i den norske skolen, men da jeg var skolegutt, lærte vi ingenting om sex. Sex var synd og det var tabubelagt, og det var en skam om noen fikk en unge og ikke var gift. I våre dager er det kanskje for åpent, kan på en måte ta bort noe av spenninga når det blir gjort til en dagligdags sak. Jeg synes det er greit at det pirrer litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå