Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettleser fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Verken google chrome eller internet explorer vil fungere. Jeg vet jeg har nett, da jeg er koblet til steam og kan snakke med folk der. Nettet fungerer også på andre PCer i huset. Jeg hadde nettopp en laang om provoserende diskkontroll på PC'en ved startup, da PC'en anbefalte å ha en diskkontroll på det sterkeste. Når den endelig var ferdig etter 30+minutter, startet endelig PCen skikkelig opp. Problemet nå er jo at jeg ikke kan komme meg på nett. Jeg har restartet PCen, men det hjalp ikke. Steam fungerer, men ikke nettleserne.

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

EDIT: Vil legge til at jeg har prøvd å bruke CCleaner for å fjerne cookies osv, men det hjalp ikke. Har også kjørt virus scan med avast antivirus og jeg har resatt rooteren.

EDIT2: "Store" på Steam laster heller ikke.

EDIT3: Bare for å slenge det innpå, så fungerer uTorrent og spotify også, og kan laste ned. Alt dette gjør det utrolig spesielt. Det må jo være noe i veien med nettleserne, men. Jævla diskkontroll som fucket opp alt altså...

Endret av luxuslexus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dns problem høres det ut som. Kommer du inn på google hvis du taster inn ip adressen i nettleseren din? (209.85.148.104)

Da kommer det opp at siden ikke er tilgjengelig og at det kan hende nettsiden er flyttet.

Vanligvis når jeg starter chrome eller explorer så forblir siden bare hvit. Det kommer aldri feilmelding om at den ikke finner siden. Faktisk så tror jeg den har funnet siden, den klarer bare ikke laste den opp.

Lenke til kommentar

Prøv å reset internet explorer

- alternativer for internett

- avansert

- tilbakestill

Har opplevd et problem ved samsung q330 og q530 der "akselerert grafikk" funksjonen er aktivert(ligger under avansert settings i IE), som fører til at internet explorer laster en hvit side. Prøv å slå denne av / på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...