Nala Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Hei ! Jeg leter etter ett bra treningsprogram som fungerer bra! Over hele kroppen! Har trent i 11 måender uten program... Nå vill jeg få enda mer ut av treningen:) Vil bygge mest mulig muskelmasse samtidig som jeg blir sterk! Kom med tips og programm! Ps: Jeg jogger i 30 min, cirka 1 time etter styrketreningen:) Endret 9. november 2011 av Nala Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Mer informasjon om deg selv og dine løft hadde hjulpet på. Du kan enten trene Starting Strength 3x5, Stronglift 5x5 eller Trim.no sitt 5x5 Powerbuild-program. Alle er gode programmer som kan vise til gode resultater i styrke/styrke og masse. Om du har hatt liten framgang til nå vil de fleste rutinene øke masse og styrke. 3x5 er et mindre intensivt program enn 5x5 - som igjen er et lettere program enn powerbuild-utgaven. Kan også trene RYP, men har ingen personlige erfaringer med programmene. Endret 9. november 2011 av -Martin- Lenke til kommentar
Nala Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Skal ta en titt på det der! takker! Hva mente du med mer info om meg selv? Hva jeg bruker og løfte med? På f.eks løsvekter på biceps? Hva jeg trener med i benk? vekt?... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, det er nyttig for å finne ut om du trenger et nybegynnerprogram eller et med ukentlige økninger Lenke til kommentar
Nala Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 aha! Ja, hvor skal jeg begynne? Er ikke så veldig god på alle navnene til de forskjellige øvelsene:/ Er 178 Høy, veier 73kg. Biceps: Løsvekter bruker jeg 15kg++ 10 ganger på hver arm. Benkpress: Trener med 65 kg. Maxer 80kg 3 ganger. Prøvde i dag;) Håper dette hjalp litt kanskje? Trener også mye annet men kan ikke navnene på de. Mage trener jeg mye sit-ups, crunches osv. Ben trener jeg ikke så mye... Er 15 år btw. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Du burde absolutt begynne å trene bein! Kan anbefale å begynne på 3x5 starting strength for å bygge grunnstyrke, for så å gå over på et tyngre program. Ikke at 3x5 er lett når du kommer opp i vektene! Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 sjekk tn.no --> RYP. Funker veldig bra. men husk at kostholdet er like viktig som timene på studio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå