Gå til innhold

Bra treningsprogram?

Nala

Anbefalte innlegg

Hei ! :D Jeg leter etter ett bra treningsprogram som fungerer bra! Over hele kroppen! Har trent i 11 måender uten program... Nå vill jeg få enda mer ut av treningen:) Vil bygge mest mulig muskelmasse samtidig som jeg blir sterk!:) Kom med tips og programm!:)

Ps: Jeg jogger i 30 min, cirka 1 time etter styrketreningen:)

Endret av Nala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mer informasjon om deg selv og dine løft hadde hjulpet på. Du kan enten trene Starting Strength 3x5, Stronglift 5x5 eller Trim.no sitt 5x5 Powerbuild-program.

Alle er gode programmer som kan vise til gode resultater i styrke/styrke og masse. Om du har hatt liten framgang til nå vil de fleste rutinene øke masse og styrke. 3x5 er et mindre intensivt program enn 5x5 - som igjen er et lettere program enn powerbuild-utgaven.

Kan også trene RYP, men har ingen personlige erfaringer med programmene.

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar

aha!:) Ja, hvor skal jeg begynne? Er ikke så veldig god på alle navnene til de forskjellige øvelsene:/ Er 178 Høy, veier 73kg. Biceps: Løsvekter bruker jeg 15kg++ 10 ganger på hver arm.

Benkpress: Trener med 65 kg. Maxer 80kg 3 ganger. Prøvde i dag;) Håper dette hjalp litt kanskje? Trener også mye annet men kan ikke navnene på de. Mage trener jeg mye sit-ups, crunches osv. Ben trener jeg ikke så mye...

Er 15 år btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...