LaStrada Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Vi har lagt opp trødløst internett her i huset.... Det funker helt fint for alle BORTSETT fra meg Problemet mitt er at jeg detter ut hele tida... Men hvis jeg setter pc'en min mitt på gulvet funker alt fint. Detter aldri ut da.. Men sånn som den står nå detter jeg ut hele tida.. Vi har denne: DWL-6000AP D-Link Air Pro DWL 6000AP - Trådløst tilgangspunkt - EN, Fast EN, Wi-Fi, 802.11a Så nå har jeg PRØVD å tegne lit da... Sånn har vi det nå: Og så lurte jeg på om detta funka: ?? Sånn at et trådløs aksesspunkt kan motta signaler fra et annet aksesspunkt, og sende det vidre til en switch? NB: PC3 og 4 er meg... Håper dere skjønte noe av dette da... Lenke til kommentar
jonnyzapper Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har et ligg.nede oppsett selv . Men du trenger en base som kan kjøre i klientmodus. DU kan også istedet vurdere ekstern antenne med kabel til ditt kort. Slik at antennen kan plasseres mest mulig gunstig. Hos meg benytter vi 1 rundstråle mot 2 blikkboksantenner + en kjøpt panel antenne. Fungerer bra og gir maks hastighet og bra rekkevidde. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 må bare den ENE støtte klientmodus? eller må begge det? Funker det å kjøpe denne da? Og hvilke antenne anbefaller dere hvis jeg skal bytte den? Har dette kortet.. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 og det er? Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 må bare den ENE støtte klientmodus?eller må begge det? Funker det å kjøpe denne da? Og hvilke antenne anbefaller dere hvis jeg skal bytte den? Har dette kortet.. tror nok begge acesspungtene må ha "bridge" finksjon ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå