LowBalls Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei! Jeg driver å laster ned et ISO img av W7 Ultimate, (har key, men ikke cd). Det jeg lurer på er om jeg kan legge dette inn på en ekstern HDD, og bruke denne for å innstallere W7, eller må jeg brenne ISO img på en DVD plate, for å kunne starte det opp med bootcamp? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Mener å ha lest at folk har problemer med å boote fra USB. Så det enkleste vil være å kjøre windows fra en DVD-plate, ja. Stryker det. Må ha blandet det med noe annet.. Endret 9. november 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg innstalerte Win fra minnepinne, lasta ned et tool fra Microsoft som la ISO filen over på en minnepinne og fikset den slik at maskinen kunne starte fra den :-) Innstalering gikk kjempefint :-) EDIT: Se her Endret 9. november 2011 av Speider-gutten Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg innstalerte Win fra Minnepinne, lasta ned et tool fra Microsoft som la ISO filen over på en minnepinne og fikset den slik at maskinen kunne starte fra den :-) Innstalering gikk kjempefint :-) Var det på en Mac? Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, iMac 27" forrige generasjon :-) Kjørte da Snø Leopard Men avinstalerte win etter noen måneder siden jeg ikke brukte det Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg innstalerte Win fra minnepinne, lasta ned et tool fra Microsoft som la ISO filen over på en minnepinne og fikset den slik at maskinen kunne starte fra den :-) Innstalering gikk kjempefint :-) EDIT: Se her Takker og bukker! Fungerte perfekt. Får endelig installert MW3 nå Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Hvordan kjører det? Mw3 kjører perfekt! Og glad er jeg for det. Tenkte faktisk tanken på å selge macen bare for å spille mw3, hvis det ikke skulle gå. Men takk til utviklerne av mw3 som ikke har lagt seg på en høy grafisk linje Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bra! Hvilken mac har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå