Tåkefyrste Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Sitter her og ergrer meg grønn over at jeg får diverse popups uten at jeg i det hele tatt har startet noen form for nettleser... Driver å spiller BF1942 på nett, også kommer det en popup, dermed hopper den smarte windows'en ut av spillet, for Bill Gates vet at det er viktigere å se på popups, enn å fortsette med det du gjorde... Noen som vet hvor dette kommer fra? En ting til... Når jeg installerer kazaa, så får jeg ingen spørsmål om jeg også vil installere P2P networking, Mysearch Bar, og Bullguard ett-eller-annet virus program... men de blir lagt inn uansett... er ikke dette brud på noen slags bruker lov? bare en tanke. Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Du har sansynligvisspyware på makinen... Last ned spybot search&destroy fra download.com og problemet skulle være fiksa...Enig i at windowsen burde driti i pop-ups(spiller mye Bf1942 selv jg)! Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 popups? hva er det? neida, for ikke noe særlig med popups jeg egentlig. takket være min kjære venn norton, hehe, en av de grunnen til at jeg faktisk gidder å bruke Windows. hva med å få tak i seg en popupkiller da? det kan være lurt det. jeg har ikke noen sånn popupskiller jeg, men det trenger jeg heller ikke for det skal norton fikse. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Ja, jeg har vurdert en popupkiller, men er litt noob på det området. Er litt redd for at popupkiller'n skal stoppe popups som jeg vil ha, som f.eks java-script og at explorer åpner sider i nye vindu osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå