CarpoolNorge Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei alle sammen Litt vanskelig å finne et subforum som passet helt, men her goes. Forsøkte først på en annen plass, men det ble nok litt feil. Moderatorer - ikke slakt meg da Har laget denne siden ved navn carpoolnorge.com som er i testefasen. Det er en art pendler community for folk som ønsker å samkjøre/carpoole på daglig basis. Derfor vil jeg høre om noen ville være så vennlig å teste den ut, opprette en konto (100% gratis og INGEN spamming), navigere seg litt rundt (ikke så svært en web enda så fort gjort) vurdere designet og komme med tilbakemeldinger? Hvis du liker den som den er, er du selvfølgelig også velkommen til å dele den med venner og bekjente. Ikke noe skummelt dette, trenger slett og rett bare litt objektiv kritikk På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
PhillipDyhrHobbs Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hello, Here is the video feedback I made you: https://www.youtube.com/watch?v=oTxjLPMGrsY Lenke til kommentar
etse Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 "Støt utviklingen!". Jeg føler desverre ikke for å støte deg ^^ Du ønsker vel heller at folk skal støtte dere? Lenke til kommentar
CarpoolNorge Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Takk etse - er dansk, så mangler litt korrektur Philip - thanks for the awesome review. I´m probably not going to purchase a template. Rather modify the excisting... And I personally think green is a neat color. Since the site is somewhat related to environmental issues I think green is suitable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå