tobleronee Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Særemne imorgen!! Vet noen hvordan denne boken ender?! Boken er på tusen sider og jeg rakk ikke å lese slutten, jeg mangler altså glasuren på kaka!! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Er en god stund siden jeg leste den, men husker jeg ikke feil så blir det en stor flodbølge som skyller innover europa, norge, etc - men den totale katastrofen blir avverget da de klarer å kommunisere med svermen om jeg ikke husker feil. - Så seiler de lykkelig inn i evigheten med vissheten om at de må endre verden til å bli mer miljøvennlig med vissheten omat svermen finnes der ute og vil ta grep igjen dersom de ikke klarer det Litt usikker men dette tror jeg er hovedtrekkene - foreslår at du leser de siste 3 kapitlene? edit; var et ganske bra sammendrag på wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/The_Swarm_%28novel%29 Endret 9. november 2011 av kjetilkl 1 Lenke til kommentar
tobleronee Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 interessant, da har jeg litt mer å tenke på tusen takk: hvis du lurte så har jeg særemne om sivilisasjonskritikk og miljøporblemet i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå