entername Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei Er det nokon som veit korleis ein kan regne ut effektiviteten av ei vanblokk laga i kopper eller aluminum. Tilsvarande skulle eg og vist effektiviteten av ein radiator der eg frå før har overflate arealet til radiatoren og luftstrømmen forbi radiatoren, eventuelt og ein antatt temperatur på vattenet idet det går inn. Dersom avstanden mellom platene i radiatoren har noko å sei veit eg forsovidt det og (eventuelt kjekt å kunne regne baklengs for å finne beste avstand i forhold til temperatur på vattenet, viftehastighet og overflateareal). Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Dette kommer an på tykkelse, antall finnetetthet, viftetype, viftehastighet, materialer, romtemperatur, luftfuktighet... Det er så håpløst å gi et godt estimat at jeg dropper det. http://skinneelabs.com/radiators/rad-bench-v2/ Endret 10. november 2011 av arni90 Lenke til kommentar
entername Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Hei eg er klar over at dette kjem an på mange ting, men det er nettopp derfor eg spør etter formlane/metodane og ikkje utrekningar. Om du har ein link eller noko slikt til ei side der eg kan lese og lære litt om dette haddde det vert supert. Forventa ikkje sjølve utrekningane her eg ønsker berre å forstå dei og kjenne til dei sånn at eg kan bruke dei i eit prosjekt som eg driv og vurderer å starte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå