fixed Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Heisann. Jeg har et ASUS Radeon HD 6770 1GB DDR5 som blir brukt mot min samsung syncmaster px2370. Da jeg kjører 1920 x 1080 på desktopen, og starter wow og sitter det til å kjøre samme oppløsning blir det hakkete i oppløsningen. Om jeg sitter 1600 x 900 i desktop oppløsning og kjører wow på 1920 x 1080, glir det helt perfekt. Noen som vet hva som gjør at dette problemet oppstår? Lenke til kommentar
Ericina Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 virker som at det er skjermen din som er problemet, sjekket om det er noen fysiske knapper med noen rare instillinger på den? Var det hos meg og jeg hadde den standar på cinema mode noe som ga relativt mørk skjerm men og en sinnsvakt piping fra skjermen... (det var en asus) Helt sikker på at du valgte riktig i wow? Og well om du har en forsjellig oppløsning i spillet en fra desktop har ikke det alverdens og si uansett blir bare litt mindre pixelz lissom Lenke til kommentar
fixed Skrevet 11. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Fant problemet til slutt! Windows sine innstillinger på "Gjør tekst og andre elementer større eller mindre" stod på 150 %. Da har sikkert wow også blitt oppskalert ca 150 %, noe som gjorde at det ble hakking =\ Fungerer fint nå hvertfall ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå