g@bb@ Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Noen som vet om det går ann å crafte arrows? Siden det har blitt sagt art de er sjeldnere å finne. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Vet ikke om det går an å crafte piler, men så langt som jeg har kommet så har jeg funnet piler i massevis, så det er ikke noe problem å få tak i. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 På en masse gameplay-vids har jeg sett at masse mobs dropper arrows, så jeg har ikke fått inntrykk av at de er vanskelige å finne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 er ikke noe mindre enn i oblivion, men siden forskjellige monstre tåler forskjellig så går de mye fortere ut igjen. Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har hovedsaklig brukt bue og piler har jeg MER enn nok av. Har 50+ av minst tre forskjellige slag til enhver tid. Bruker kanskje 2-3 piler på en mob, mens de som dropper ofte dropper 10-20, så det går rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå