Gå til innhold

Lyst på ny skjerm!


tore16

Anbefalte innlegg

Akkurat nå har jeg en 27 tommer som kjører 1920x1080 oppløsning, har veldig lyst på en som kjører 2550x1440, 27 tommer er en perfekt størelse for meg.

 

Har dere et tips til hvilken jeg burde kjøpe ?

Sett på prisene og koster jo flesk for dem men, ja ja.. spørs hva dere synes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøver å ikke gå over 27 tommer, kan bli litt for stort. Prøvde 32 tommer en gang og det likte jeg ikke.

Men uansett, den 27 tommeren dere viser til er jo ikke spesielt pen da? :D

 

Meiner du virkelig, at du skal ha ein "pen" skjerm? Du velger ikkje ein skjerm med design som første prioritering, men heller utifra det den klarer å prestere av dei fargene den klarer å produsere(og andre faktorar.) Eg veit ikkje kva du bruker skjermen din til, men eg kjøpte ikkje min til å observerer etter fine runde hjørner, eller om "støtten" er gull-belagt.

 

Vis du ønsker bildekvalitet fremfor design blir det fort 5000KR og meir.

Og dei mest populære alternativene er:

 

HP ZR2740w - ca. 6 499 kr

Dell U2711 - 5 000 kr (på dustinhome.no), ordinær pris: ca 7 900 kr

Apple Thunderbolt - 7 899 kr

Endret av Eslu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

prøver å ikke gå over 27 tommer, kan bli litt for stort. Prøvde 32 tommer en gang og det likte jeg ikke.

Men uansett, den 27 tommeren dere viser til er jo ikke spesielt pen da? :D

 

Meiner du virkelig, at du skal ha ein "pen" skjerm? Du velger ikkje ein skjerm med design som første prioritering, men heller utifra det den klarer å prestere av dei fargene den klarer å produsere(og andre faktorar.) Eg veit ikkje kva du bruker skjermen din til, men eg kjøpte ikkje min til å observerer etter fine runde hjørner, eller om "støtten" er gull-belagt.

 

Vis du ønsker bildekvalitet fremfor design blir det fort 5000KR og meir.

Og dei mest populære alternativene er:

 

HP ZR2740w - ca. 6 499 kr

Dell U2711 - 5 000 kr (på dustinhome.no), ordinær pris: ca 7 900 kr

Apple Thunderbolt - 7 899 kr

 

Når du er som meg og sitter foran en dataskjerm så og si dagen lang vil man ofte ha en som ikke ser helt for jævlig ut, det gjør dessverre de fleste hp skjermer osv.

Men nei, jeg vil ikke betale 5000 mer for en finere, men jo jeg ville betalt litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...