MrLee Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hei, lurte bare på en ting. Mange spillere vil jo gjerne ha mye innhold i spillene de kjøper? ta Rainbow six spillene, det er jo laget flere mods til disse som utvider antall våpen og slikt. eller andre spill for den saks skyld. Spill selskapene argumenterer vel mot for mye innhold med at det er for mye arbeid mot for lite profitt å inkludere ting de mener er overflødige... da spørr jeg dere, ville dere modellert våpen, skins, maps og slikt for et kommersiellt produkt, mot, si en mention i credits for spillet eller no? jeg mener, hvis det var et spill du var meget intressert i....folk lager jo nye modeller og slikt uoffisielt gratis allerede... og hvorfor gir ikke spill selskap muligheter til folk om dette? Jegkan ikke være den første som tenker på dette...? jeg tror jeg ville, hvis jeg hadde hatt kunnskapene Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Vel, hadde jeg kunnet det så kanskje... Men ville ikke du hatt betalt for arbeidet da? Det er jo sikkert mye arbeid... Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 må i alle fall få spillet gratis i posten om noe du lager blir brukt i et spill. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hadde jo vært tøft å være på credits lista til eks. doom 3, hl2, q4 osv. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det du skriver er jeg helt enig i, men gratis er vel et "must" Iallefall, grunnen til at de fleste lager Modder, er pågrunn av at det gjør deres spilling gøyere, de lager noe DE har lyst på, noe DE har lyst til å spille osv..! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 ja akkurat det jeg mente ZeZar forstod poenget jeg mener, hvis et spill selskap trenger en modell, kan de ikke da bare oppgi specs den må oppfylle, også utlyse "oppgaven" via website? tenker det er mange som vil gjøre ting som det gratis hvis det betyr mer innhold i spillet de vil spille...tviler på at CS mod folka trodde de ville tjene penger på den når de starta...det var nok for gøy først der...? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvorfor ikke Ingen som tvinger dem til å gjøre det gratis. Er de ikke interessert så er de ikke interessert....men er sikker på flere hadde vært det. Selv kunne jeg gjort det rett og slett for utfordringens skyld, samt å ha sjansen til å få med resultatet i et skikkelig spill hadde motivert meg ytterligere. Så, why not (men, jeg hadde jo ikke slutta jobben min for å hjelpe dem liksom) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Nå ble jeg litt forvirret. Mener du å lage "modifikasjoner" aka "mod" eller å modellere f.eks et våpen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 jeg mente å modellere f.eks. et våpen for dem...som blir med i retail versjon av spillet lissom... nei, regnet ikke med at noen ville slutta jobben for å drive med dette (med mindre selskapet blir så imponerte at de tilbyr deg en jobb da ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå