karoald Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ålesund2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har vore å trena på nattbilder-har brukt "lang"lukketid med hensikt for å få "striper"av bilar/båter Se helst i "Link" Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 ja, likte det som panorama format... men kunne muligens kutta ennå mer i himmelen? hvordan ville det vært å tatt bildet litt tidligere, fks i 17-18 tida mens det ennå er bittelitt struktur og ørlite farge i himmelen? skulle gjerne likt å sett et slikt bilde fra ålesund i det panorama formatet du har valgt her. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Hensikten med å fotografere så seint på kveld var da at ÅFK vann cupen og skulle komme til byen om kvelden ca.kl.22-dei har ei markering i sentrum-du ser der er mykje folk flere tusen i sentrum--------har vel vore der oppe på Aksla i den blå time også og prøvd meg-men denne gang var det dette eg skulle fotografere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg