HelloKjersti Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Marshmallows kan bli litt for søtt i lengden. Les hele saken Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 KIRBY MASS ATTAAAAAACKKK!! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sitter med de samme følelsene. Savner det å kunne kopiere fiendens egenskaper, noe som har gjort Kirby-spill gøy å spille. Så syns det er risikabelt å fjerne denne grunnleggende egenskapen. Det gikk fint i Epic Yarn, men i Mass Attack blir det ensformig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg koser meg med Mass Attack. Det er ikke perfekt, men det er langt fra dårlig. Brettene er varierte og tilfører stadig noe nytt, og jeg liker gameplayet veldig bra. Det kan bli litt repetitivt for noen i lengden, men det kommer ann på hva man forventer. De skal i alle fall ha kudos for å prøve noe nytt med Kirby og spill generelt, og ikke bare ta samme greia om og om igjen som de fleste andre spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå