HelloKjersti Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 BioWare vil ha sikkerheten på plass før lansering. Les hele saken Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Da kan jeg visst med trygghet trykke på linken i mailen jeg fikk. : P - Får så mye scam ang. warcraft these days, at jeg har gitt opp all mail som kan assossieres med spill. Lenke til kommentar
noxside Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Uansett, vær forsiktig med å trykke linker på mail, phishere er ikke dumme, dem har nok sendt fake mail samtidig som bioware selv. Altid gå til www.swtor.com manuelt og endre dær. man vet aldrig Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Var grusomt skeptisk selv til jeg sjekket koden til eposten. Tok i samme slengen å byttet SOE passordet mitt, kanskje jeg skal begynne å spille Planetside igjen Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Uansett, vær forsiktig med å trykke linker på mail, phishere er ikke dumme, dem har nok sendt fake mail samtidig som bioware selv. Altid gå til www.swtor.com manuelt og endre dær. man vet aldrig Et godt råd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå