Gå til innhold

[Løst] Føler ikke jeg passer til noen av tingene! Hjelp?

weenerhole

Anbefalte innlegg

Jeg skal på sesjon 2 i morgen, og burde jo sette opp noen ting jeg kunne tenke meg, skulle jeg komme inn.

Problemet er at jeg ikke føler at noen av tingene er noe jeg kunne gjort!

Litt informasjon:

Jeg er i dårlig form, overvektig.

Jeg er frisk.

Jeg er umotivert, men skulle jeg komme inn allikevel, tror jeg dette ville forandret seg litt.

Jeg har ikke lyst på noe kjedelig, som servitør og den slags. Skulle jeg komme inn hadde det jo vært artig med noen militær-aktig.

Noen tips? Jeg ser på tingene jeg kunne tenke meg, men de krever fysisk form og den slags, noe jeg ikke har!

I alle dager da, hva skal det bli av meg?

Setter pris på hjelp :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at du lagde tråden under om hvordan slippe unna.

Si at du røyker marijuana, liker gutter, er passifist og ikke vil inn.

Dersom du har bestemt deg plutselig om å ha lyst til å dra inn må du bestemme deg for hvor mye du er villig til å trene.

Om du søker deg inn i f.eks. 2. Bat burde du trene flere dager i uken fra nå av frem til innrykk. Om du ikke er keen på å trene i det hele tatt kommer du ikke til å ha det noe gøy i forsvaret uansett hvor du er egentlig.

Lenke til kommentar

2.BN* 2.Bat betyr 2. batteri i en artillerbataljon, og det batteriet eksisterer ikke.

TS:

Finnes mye slapt som likevel kan være fristende i forsvaret og. Har du noen mekanisk interesse kan du ta prøve deg på å ta C lappen i CSS bataljonen og kjøre lastebil for å ta et eksempel. Snakk med sesjonsoffiseren du møter og forklar at du virkelig ikke ønsker førstegangstjeneste.

En annen ting du kan (og forsåvidt bør gjøre...) er å ta høyere utdannelse etter vgs, og søke om utsettelse av førstegangstjensten dersom du skulle bli innkalt. Utdanning går foran.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...