HelloKjersti Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Take Two hinter om mulig oppfølger. Les hele saken Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ville jo være utrolig trist dersom LA Noire skulle gå dukken pga Team Bondi. Synes det var et veldig interessant konsept som jeg gjerne skulle sett videreutviklet. 2 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg håper virkelig en annen utvikler vil ta sjansen på å skape et nytt spill hvor de har tatt kritikken fra L.A Noire til seg og prøvd å forbedre spillet. Ideen og tankene bak L.A Noire var gode, men det finnes så mye mer potensiale Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 I dag lanseres LA.Noire på pc, ifølge linken over Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 LA Noire er et veldig bra spill. Dog blir det for repiterende, så jeg har bare fullført halve spillet - men selv bare om man spiller det halvferdig er det forsatt verdt hver krone Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 LA Noire var ikke perfekt, men noe "Nytt". og jeg vil gjerne se mere av dette i fremtiden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nei, det var noko gammalt i ny innpakning. Police Quest med 2011-mekanikk. Ikkje at det er eit problem, syntest det var kjekt. Men det er framleis vanskeleg å forstå kvifor dei vil porte 4 millionar-spelet LA Noire til PC, men ikkje 12-millionar spelet RDR (som heller ikkje avheng av at du har ein rumble-enabled gamepad om du ikkje vil vere hardcore-detektiv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå