Odesseiron Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du må vente en ekstra uke før du får rydde opp i Gotham City med datamusa. Les hele saken Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 aaarrgggg! Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg blir lettere forbannet merker jeg. Eneste grunnen til jeg se for at vi kan akseptere en slik forskjell på release må være at pc`versjonen får bedre grafikk\tweaket til å takle kraftigere maskinvare en konsollene, men ville vel ikke overraske meg om det blir utsatt fordi det er problemer med drm... Utfordring til Gamer.no: Finn ut hvorfor det blir utsatt 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Trivelig å se "Games for Windows Live" på coveret, tror jeg står over Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 For å være helt ærlig, så bryr jeg meg ikeks å mye akkurat nå, har akkurat fått begynt med driver san francisco, BF3 kom nylig ut, MW3 kommer i dag, skyrim, saints row, LA. Noire. Jeg tåler å vente ett par uker. AtW Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kommer tilbake til leiligheten og stasjonæren etter en ukes "ferie" den dagen, så det passer egentlig ganske så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå