Spragleknas Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Noen som vet om noe billig minne på noen web-shop? Prisguiden til HW er ikke akkurat perfekt. Erfaringer med priser hos Elkjøp, Siba ol.? Har Twinmos - bør jeg kjøpe samme merke? Takker Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Du kan jo kjøpe deg 2*Twinmos 256DDR Pc3200 m/winbond hos mps for 465kr/stk? Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 det beste er jo å kjøpe samme merke, samme hastighet og samme timing. ram kjappere enn den du har i maskinen allerede vil bli "underklokket" til samme hastighet som rammen du allerede har. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 IKKE kjøp hos el-kjøp el. Kjøp fra en webshop. Bruk prisguiden til å finne billigste webshop Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 IKKE kjøp hos el-kjøp el. Kjøp fra en webshop. Bruk prisguiden til å finne billigste webshop Hvorfor ikke hvis det er billig? Prisguiden er ikke perfekt,som nevnt Lenke til kommentar
eberland Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Litt offtopic, men : Sony memory stick 128MB koster 495 hos eljøp. Ikke dyrt det! PcMax kommer riktignok billigere ut i prisguiden, men med 110 kr frakt pr kolli blir slike "småvarer" fort dyre.... Lenke til kommentar
jirre Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Litt offtopic, men :Sony memory stick 128MB koster 495 hos eljøp. Ikke dyrt det! PcMax kommer riktignok billigere ut i prisguiden, men med 110 kr frakt pr kolli blir slike "småvarer" fort dyre.... Det er vel ingen som bestiller noe hos PCMax etter de erfaringene som er lagt ut på "Webshoperfaringer"? :o Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har merket pris-økelsen ja... kjpte ram i slutten av mai, nå koster samme ram det dobbelte... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Kansjke litt dårlig timing av meg og kjøpe meg ram nå da Næh, what the heck Lenke til kommentar
John P. Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg satte opp en liste i begynnelsen av Juli over hvilke komponenter jeg skulle kjøpe; prøvde å finne den billigste kombinasjonen av webshop'er for de forskjellige tingene, medregnet frakt kostnader osv. og skrev opp prisene på en Post-it lapp. En måned senere, da jeg faktisk skulle bestille alt sammen(måtte først selge det gamle + skaffe penger), var prisen på det samme minnet gått opp med 400 kroner. Toppers.... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Jepp.. angrer bittert på at jeg ikke kjøpte alt med en gang ... Lenke til kommentar
VATN Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Viss du kan vente med å kjøpe...so vent. Prisen synker utover vinter/vår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå