Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kraftig Tannverk

Drugstar Genius

Anbefalte innlegg

Har da klart å få tannverk som kommer vaneligvis kun på kvelden rett før jeg skal legge meg og da ender dette med at jeg får bare sove et par timer, noen som vet hva jeg kan gjøre får å få smertene til å avta. Det er rett å slett et smertehelvette og trenger noen serriøse tips, har hørt at nellik funker men har altså ikke dette og har tannlegetime den 12 November og hva er det han kan gjøre får at det skal bli bedre ? Takknemmelig på mitt beste får gode svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det finnes jo tannlegevakt og private klinikker som tar imot hastepasienter på dagen. for mulige årsaker kan du se på http://www.lommelegen.no/320982/tannverk-hva-kan-aarsaken-vaere

. hadde sjukt med betennelse en gang, da hovnet halve fjeset mitt opp og tannlegen borret seg et hull oppi en tann for å tømme ut noe lort, og så tettet han igjen med noe plast og åpnet igjen av og til. det tok 2 uker og endel tusen kroner å bli kvitt. men det kjentes ikke så veldig ut som tannverk, det var mer som å ha blitt slått med balltre. og så har jeg til tider vondt i den ene av de 3 gjenværende visdomsjekslene mine som prøver å sprenge seg vei oppover, men der er jo løsningen ganske åpenbar :) og ising i tennene når jeg drikker noe kaldt, samt jævlig vondt i den ene hjørnetannen når jeg pusser den uansett hvor forsiktig det er. hvis det er en spesifikk tann kan du prøve sånn som på den reklamen, putte en liten dæsj med tannkrem på som beskytter gjennom natten? så blir den ikke så følsom eller no'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...