Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har et irriterende problem med min Asus EEE PC 1201N. Virker som om vifta stopper opp når jeg prøver å gjøre krevende ting som å spille Flash-spill eller ha MSWord oppe samtidig som jeg har en samtale på Skype. Vet bare at den blir fort veldig varm og skrur seg av uten noe feilmelding eller noe slikt. Samt at tast 5 og tast F4 ikke fungerer lenger. Jeg har sjekka for støv flere ganger, og ditto skrudd den opp flere ganger. Pleier å fjerne tastaturet og det dekselet over og rense vifta med pinsett, men tenkte å fjerne den helt for å rense den skikkelig denne gangen. Men jeg får den ikke løs. Har fulgt et par guides og sett noen videoer på YouTube, men ingen tar egentlig for seg nøyaktig hvordan jeg fjerner vifta. Tips / hjelp? Garantien gikk ut i vår, og selv om jeg har hatt problemene i ett år nå, klarte jeg aldri å få tak i ASUS for å få dem til å fikse maskina for meg. Prøvde også å få Dustin til å gjøre det, men de sa jeg skulle ta kontakt med Asus og vice versa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå