handover Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei, er ute etter en fin liten bag, har funnet noen jeg liker godt, men hadde vært artig om dere kom med noen andre forslag. Her er noen eksempel på hva jeg liker http://www.julesb.co.uk/menswear-1/mens-designer-bags-12/blue-duffle-bag-675073.htm?source=webgains&siteid=72638 (Denne finner jeg ikke til salg noooen plass, noen som aner?) http://www.purple-oval.co.uk/Napapijri/Napapijri_Bering_bag_in_Blue_Marine_2/ Andre alternativer? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Napapijri har fine bagger, du finner dem også i andre farger. Finnes hvertfall en fysisk butikk i Trondheim, vet ikke om de andre byene tho. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Alle som er blitt linket til i denne tråden ser jo helt jævlige ut... Ikke finn på å kjøp de. Hva med Filson? Denne koster litt over tusenlappen, og er av god kvalitet: Link Denne er litt større: Endret 9. november 2011 av Rankiz 2 Lenke til kommentar
handover Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Smak og behag, like bedre Napapjiri-baggene enn den du viste. Litt mer gammeldags den der i mine øyne, men takk for forslag! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Den brune der var jo fin, men den kommer nærmere to tusenlapper enn én. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Smak og behag, like bedre Napapjiri-baggene enn den du viste. Litt mer gammeldags den der i mine øyne, men takk for forslag! Det er jo logoflash over hele baggen! Hva er fint med det? I tillegg er det bare en helt vanlig duffle bag i tøy som ikke er verdt prislappen med tanke på kvaliteten. Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Samtidig som den bringer med seg et veldig tacky fjortis-stempel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå