snusmumriken88 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei Canal digital har begrenset hastigheten på torrentene mine. Klarer kun 10 kBps nå. Helt utrolig når vi betaler for mye mer. Jeg har snust litt rundt på nettet, og så at dette startet i 2006. Er det flere som har dette problemet? Har dere funnet en løsning? Jeg prøvde å kryptere trafikken i utorrent, men virker fortsatt ikke. Det skal sies at hastigheten har vært så lav som dette før, men etter noen dager skrudd opp igjen. tips? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Sjekk kontrakt og se om det står noe der om begrensninger. Gjør det ikke det, så ring dem og fortell dem om problemet og få de til å fiks det. Å bruke torrent program er lov, så de får fikse problemet. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Prøv å last ned lovlige torrents, f.eks fra NRK og sjekk hastigheten der hvis du ikke har gjort det. Det er jo lovlig, så de burde ikke choke hastigheten på dem. Hvis det har noe med om det er lov eller ikke da. Lenke til kommentar
snusmumriken88 Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 kandasa: Jeg har lest litt i tråden her fra 2006. Der står det at i kontrakten står det et eller annet piss om overforbruk og fordeling av ressurser, et selskap så stort som canal digital har vel uansett gode jurister. rottefOu~: Prøvde lovlige torrents fra f. eks. nrk, fortsatt strupet. Det virker som de stenger av torrenttrafikk. Det skal sies at vanlig browser virker fint, ikke noe problem med youtube osv.. Lenke til kommentar
snusmumriken88 Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 PS: Er samme problem med Azureus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå