Gå til innhold

Skaffe leilighet pga Allergi?

Korken

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurte på en liten ting. Har nettop skaffet meg en jobb som fram til jul er deltid, etter det er det full heltid. Jeg bor nå hjemme hos min mor etter endt førstegangstjeneste (21 år), og har et lite problem.

Mamma har altså en hund. Jeg har alltid vært litt små-allergisk, men nå har det gått over til ganske alvorlig da jeg kan få vansker med å puste. Derfor lurte jeg litt på å skaffe meg en egen leilighet.

Noen som har noen tips? Som sagt har jeg nå en jobb, men kommer ikke til å tjene mer enn 12000 per mnd etter skatt, noe som kan være litt lite med tanke på leilighet, og siden folk flest vil ha 2-3mnd på forskud osv.

Jeg vil heller skaffe meg leilighet en at mamma må kvitte seg med hunden, eller at jeg forsetter å bo her. Kan få alvorlige konsekvenser av å bo med noe jeg er sterkt allergisk mot, som f.eks astma osv.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan leie hybel istedet, mye gunstigere pris. F.eks. 4000 kr/mnd i leie, ofte møblert og passer fint til 1-2 pers(kommer ann på størrelse ofc). Dessuten har jeg hørt at hybel livet er drit bra. Havner snart i samme situasjon(- allergi) som deg og skal flytte på hybel nærme skole etter militærtjenesten. :)

Endret av xcitu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...