Korken Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei, Lurte på en liten ting. Har nettop skaffet meg en jobb som fram til jul er deltid, etter det er det full heltid. Jeg bor nå hjemme hos min mor etter endt førstegangstjeneste (21 år), og har et lite problem. Mamma har altså en hund. Jeg har alltid vært litt små-allergisk, men nå har det gått over til ganske alvorlig da jeg kan få vansker med å puste. Derfor lurte jeg litt på å skaffe meg en egen leilighet. Noen som har noen tips? Som sagt har jeg nå en jobb, men kommer ikke til å tjene mer enn 12000 per mnd etter skatt, noe som kan være litt lite med tanke på leilighet, og siden folk flest vil ha 2-3mnd på forskud osv. Jeg vil heller skaffe meg leilighet en at mamma må kvitte seg med hunden, eller at jeg forsetter å bo her. Kan få alvorlige konsekvenser av å bo med noe jeg er sterkt allergisk mot, som f.eks astma osv. Takk for svar! Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Du kan leie hybel istedet, mye gunstigere pris. F.eks. 4000 kr/mnd i leie, ofte møblert og passer fint til 1-2 pers(kommer ann på størrelse ofc). Dessuten har jeg hørt at hybel livet er drit bra. Havner snart i samme situasjon(- allergi) som deg og skal flytte på hybel nærme skole etter militærtjenesten. Endret 9. november 2011 av xcitu Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hadde ikke vært en idé å gi bort hunden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå