Minsc Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Her det snakk om lik lagging uansett hvor stort kartet er, uansett om det er singleplayer eller multiplayer, uansett hvor mange spillere osv osv. Greia er at noen ganger går det helt fint å spille på 64kart med fullt av spillere, mesteparten av tida går det veldig dårlig. Andre ganger går det bedre å spille på 32kart enn 64kart. Mesteparten av tiden lagger det hos meg, men noen ganger går det som sagt fint an å spille. Og singleplayeren krever ikke så mye som multiplayer på 64kart, pluss at det da ikke er nettverkslagg. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 http://www.sweclockers.com/artikel/14650-prestandaanalys-battlefield-3/5#pagehead Dual core er for svakt for BF3... Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Her måler de jo fps.. Det er meget mulig at dual core er for svakt, men jeg opplever ikke dårlig fps. Jeg har testet med laveste oppløsning, alt AA osv. av, alt på low. Da hadde jeg så god fps at det ikke har noe å si engang, men allikevel fikk jeg denne "hakkingen". Det er nesten en sånn type hakking man kan ha hvis det er problemet med nettlinja, eller litt høy ping. MERK: dette er også et problem jeg har i single-player modus. Er ikke fps'en som er problemet her... Kanskje det er noe annet som gjør at prosessoren ikke takler det, ikke vet jeg. EDIT: blir nå uansett ny CPU og HK for min del, så kan jeg få en boost i fps når jeg spiller på høyere oppløsning/grafikk Endret 13. november 2011 av Minsc Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Oppløsning og AA har ingen innvirkning på cpu. En dual core vil få problemer med å levere nok så du vill oppleve hakking og slike problemer. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er minnet 1300 MHz eller 1600? 1600 kan være det som gjør susen. Hva med internettlinja di? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 1333vs 1600 mhz på rammen utgjør i bestefall ett par prosent i forskjell. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ikke noe mindre forskjell enn fra en dual til quadcore CPU. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Heh, jo. Edit: Anyways så har OP 800mhz ddr2 ram... Endret 13. november 2011 av eXa Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Er det noe jeg går glipp av her? Siden folk snakker om latency og internett. Jeg sier jo klart og tydelig at det forekommer i singleplayer også Har lagt merke til en ting nå i det siste, som egentlig ikke var en faktor tidligere - når jeg alt+tabber, så blir det i 80-90% av tilfellene forverret. Så, ja. Blir nok nye komponenter på meg EDIT: Siden du spurte, så har jeg 40/40 linje. Har ikke noe problemet med nettet ellers Endret 13. november 2011 av Minsc Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 BF3 lag/hakking med god nok pc Den er tydeligvis ikkje god nok Eller så er det fullt av spyware/brukerfeil på datamaskinen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nizzen = Kan også være en del andre ting også som gjør at systemet fusker som feks : *Korrupt Windows innstalasjon (register fil etc). *Driver krøll (eldre drivere som ikke har blitt fjernet 100% som kødder med nyere drivere). *Treg Hd / SSD (firmware , driver , kabel etc etc). Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvorfor er det ingen av dere som kan tenke dere til at dette er mest sannsynlig fordi spillet er fult av bugs og problemer? Jeg har ikke hat noe annet en problemer siden release (utenom lag), så hva får dere til å tenke at cpu utnyttelsen fungerer optimalt? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Og jeg har ingen problemer i det hele tatt... (har dog quad core) Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Og jeg har heller ikke alltid problemer. Dette sier meg bare en ting, at dette spillet ikke alltid kjører som det skal. Hvis jeg alltid hadde problemer hadde jeg gjerne satset på svak hardware. Siden du har kraftigere hardware er det sikkert ikke du legger merke til problemene. Det kan også hende at det er et problem unikt til dual core. Jeg har opplevd at spillet kjører bedre på en kjerne enn to. Kan også nevne at jeg ikke opplever noe lag i singleplayer. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har hatt akkurat samme problemet når jeg hadde dualcore cpu. byttet\ dvs unlocked de 2 siste core'ene, og det problemet forsvant. Det er nøyaktig samme problmem som du beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå