N* Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kan jeg få de tankene jeg vil akkurat når jeg vil? Søker jeg det rette? Søk det høyeste, men ikke før du har studert mennesket. Planverk. Å sosialplanverkifisere er å skape. Eller å tingjøre. Å legge igjen ting. Å rett å slett slippe seg fri, å skryte av seg selv. Jeg har forresten dansegulvet i natt. Hele greia! Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Grubling og kjærlighet, hvor langt kommer man? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Du virker hverken kunstnerisk eller poetisk. Heller ingen gode poenger eller tankevekkende ord. Dette er søppel. Våkne opp. 2 Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Når hjernen har en verden kan den hente ting ut fra den, og sette det tilbake igjen. Ikke bare sette det tilbake, men også noe mer. Du ser deg selv og den du er alltid. I alt. Om du er den du er, og ikke er tilslørt. Det som er relativt er vanskelig å tenke på. Men alt er relativt. Det som er relativitert, og bearbeidet lenge, er vanskelig å sette oord på. Du virker hverken kunstnerisk eller poetisk. Heller ingen gode poenger eller tankevekkende ord. Dette er søppel. Våkne opp. Da må du ihvertfall forklare meg hvorfor, og om du virkelig tok det jeg mente.. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Hva er det egentlig du prøver på? Må man ta noe stoff for å se betydningen av dette? :!: Endret 9. november 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Det vil ikke jeg du må, og det håper jeg ikke du må! Og det trengs heller ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå