Harald Gjerholm Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Novemberkontraster Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tåken lå tett idag. Plutselig sprakk det litt opp og noen skarpe stråler belyste disse trærne. Det ble litt rart og regner med å få litt pepper for kompet. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 dette synes jeg var bra likte spesielt kompet med lyset og skyggen Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Med så vanskelige lysforhold kom du flott ut av det. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du får ikke noe pepper av meg, istedenfor kan jeg strø salt i såret Kompen er vel det den ble der og da når lyset kom, og det er vel lyset først og fremst dette handler om. Det har du fanget på en god måte. Savner et eller annet som kunne fanget interessen utover postkassestativet, men ser problemet der og da. En mulighet kunne vært stativ/selvutløser og brukt deg selv, men det er lettere å sitte i sofaen å komme med forslag enn det å tenke på det når du står der og ser lyset forandre seg. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Liker godt det jeg ser her. Veldig sterke kontraster og fint lys foreviget på en fin måte. Du kunne sikkert lettet opp bilde noe i v. kant, men synes det står seg godt som der gjør. Bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg