LowBalls Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei! jeg sitter her med en Mac, som er 1 år gammel og har veldig lyst på MW3. Men jeg er usikker på om jeg har pc til å klare å kjøre spillet, vil i hvertfall ha decent FPS i medium, ellers så ser jeg ikke poenget med å kjøpe det akkurat nå. Specs er som følger: ntel Core i5 2.4 GHz 1066 MHz 4 GB RAM DDR3 SDRAM - 1066 MHz 2 x 2 GB 320 GB - Serial ATA-150 - 5400 opm NVIDIA GeForce GT 330M / Intel HD Graphics 256 MB GDDR3 SDRAM Er det løp og kjøp, eller bare å drite i? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 CPU og RAM skal vera nok, men spørst nok om ikkje skjermkortet ditt er litt svakt. Overlatar til andre å rette meg om eg er på jordet. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Holder i massevis. MW3 er identisk til MW2 hva gjelder grafikk og krav til maskinvare og jeg kjørte det plettfritt på min MBP med dårligere specs enn din. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Holder i massevis. MW3 er identisk til MW2 hva gjelder grafikk og krav til maskinvare og jeg kjørte det plettfritt på min MBP med dårligere specs enn din. Så bra! Da blir det litt gaming innimellom vaktene på Rygge da Bare for nysgjerrigheten, fikk du spilt det på High med decent FPS? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Tror du kan ta sikte på ekstra faktisk. MW3 er tross alt 2 år gammelt allerede grafikkmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå