wiggleit Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 SETTER PRIS PÅ OM DERE TAR DERE TID TIL OG LESE DETTE. Hei, jeg er en gutt på 16 som trenger hjelp/Tips fra dere ang. opp i vekt.. sliter egentlig mye med det pga rask forbrenning og mye trening.. men nå har eg fått nok av og være tynn og spinkel. nå har jeg Bestilt 9kg med pulvere "Ultra mass Gainer" LINK: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/2-x-ultra-mass-45-kg og i tilleg har jeg Proteinfabrikken's Big mass gainer. så jeg gjerne blander litt med i. her ser dere hva jeg har tenkt og spise fremmover! som jeg ser på som sunt og i tilleg at jeg får en del fett, (noe som jeg trenger) Melken jeg blander pulvere med er Tine HELMELK (3.9% fett) Frokost: Shake 1 Rått egg Frukt 3dl Havregryn Lunj: Kylling og pasta frukt muligens shake Middag: Fisk/kjøtteig/kylling Grov pasta Shake frukt som tildbehør om mulig. Kvelds: Egg og bacon Shake Grovbrød Kveldsshaken regnes som regel som etter trenings shake. kom med tips om hva jeg burde fjerne/legge til for og få det til og bli best mulig, og sammtidig sunt. takker Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) rått egg er bare selvpining, kroppen tar faktisk lettere til seg proteinet hvis det er varmebehandlet optimalt skal eggehviten være stivnet mens plommen er flytende. hva du definerer som å gå opp i vekt sunt vet jeg ikke, men så lenge du får i deg nok vitaminer etc og trener, er det fx en million velsmakende kalorier i en 200g melkesjokolade =) hvis du ikke går for body builder looken trenger du vel ikke ha så "streng" diett? hva slags trening driver du med forresten? Endret 9. november 2011 av Fanboi Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ha en boks med makrell i tomat på to grovbrødskiver, med ett par skiver ost på..? Fettende, kaloririkt og faen så godt.. Sulten! Lenke til kommentar
wiggleit Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 rått egg er bare selvpining, kroppen tar faktisk lettere til seg proteinet hvis det er varmebehandlet optimalt skal eggehviten være stivnet mens plommen er flytende. hva du definerer som å gå opp i vekt sunt vet jeg ikke, men så lenge du får i deg nok vitaminer etc og trener, er det fx en million velsmakende kalorier i en 200g melkesjokolade =) hvis du ikke går for body builder looken trenger du vel ikke ha så "streng" diett? hva slags trening driver du med forresten? Takk for svaret! rått egg er ikke noe problem egentlig, har drukket det rått flere ganger før.. tenker på, og ikke spise noe godter egentli og usunn mat som feks. Burger osv.. Fotball og Styrke, men har nettopp hatt kyssesyken så har ikke fått trena så mye, og kommer ikke til og trene fult så mye frammover på en liten stund. Ha en boks med makrell i tomat på to grovbrødskiver, med ett par skiver ost på..? Fettende, kaloririkt og faen så godt.. Sulten! Takker, får vell prøve det;) Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Du får håpe gaineren smaker godt da. Var ingen vurdering på den der. Og 220g pulver per servering med 5dl vann hørtes ekstremt mye ut. Jeg har samme problem som deg, forbrenning fra helvete. Går selv på Star Nutrition Gainer Pro. Fungerer greit sammen med et ok kosthold (kylling,ris,poteter,laks,føtepoteter,svin osv) Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det virker som om du forsøker å spise mye fett for å legge på deg fett. Når du trener samtidig, trener du egentlig opp kroppen din til fettforbrenning som forhindrer at du legger på deg. Øk på med ris, pasta og poteter, samt masse brødvarer. Mass gainer-pulveret inneholder også hovedsaklig karbohydrater, og fortsetter du å ta 3 porsjoner daglig så bør du klare å gå opp i vekt. Husk at det er vanskelig å legge på seg om glykogenlagrene dine tappes ned under hard trening. Ha derfor alltid med deg en stor flaske sportsdrikk når du trener slik at du etterfyller lagrene underveis. Det vil bidra til at det du spiser etterpå lettere kan gå til vektøkning i stedet for restitusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå