Gå til innhold

[Løst] YouTube hjelp - Maks lengde og størrelse?

brukar2341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øh! Eg er da ingen youtube partner trur eg, men når eg skal laste opp filer står det:

Congratulations! Your account is now enabled for uploads longer than 15 minutes.

Så går ut i frå at eg kan laste opp lengre filmer?

Trur du må bruke ein alternativ opplaster om filmer er over 2 gb, bruke java greia, men ser no at dei har gjort om på kordan opplastingen fungerer.

Edit:

Les her

Uploading large files and resumable uploading

Using the most up to date version of Google Chrome, Firefox 4 or higher, or Internet Explorer (with Silverlight enabled) grants you access to powerful new uploading features:

• Ability to upload large files, of up to 20GB in size
  • Ability to resume or recover stalled or cancelled uploads

If you have the ability to upload longer length video, the most effective way to upload large files is to simply use an up to date version of one of these browsers, visit the upload page, and upload your file as usual. There is no need to use the Java uploader for larger files or resumability. The processes outlined below are the best way to ensure your upload is successful.

Og da her:

All users have the ability to upload videos up to 15 minutes in length. You can attain the ability to upload longer length videos if:

On the upload page, click the link to Increase your limit to be prompted to verify your account.

Endret av rvenes
Lenke til kommentar

Det står vel klart og tydelig at fila ikke kan være større enn 20 GB? :)

Kan ikke se for meg at en helt tilfeldig bruker skulle få laste opp filmer lengre enn alle andre sine, så prøv å last opp en film på 17 minutter og sjekk om det funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...