Kjell Arne Stava Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kvelds ro i havna Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Rolig og fint utsnitt av naturen. Kunne ønsket meg noe mer på høyre side av huset, men jeg veit jo ikke hva som da hadde dukket opp. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Rolig og fint utsnitt av naturen. Kunne ønsket meg noe mer på høyre side av huset, men jeg veit jo ikke hva som da hadde dukket opp. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Ja jeg ser den jeg skulle nokk tatt med helle huset her i minste fal. Takker så mye for kommentaren Thore Endret 9. november 2011 av Kjell Arne Stava Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Spesielt lys og farver her, og som tittelen sier det gir en rolig fremtoning. Kan være enig om kuttingen. Du kunne jo ha fjernet båten men det blir liksom ikke riktig det heller. Alt i alt et severdig bilde. Mvh Harald G. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kompem er kommentert, det jeg legger merke til er at lyset i hele bildet virker ensartet og flatt fra bunn til topp. Mulig det var slik og at det inntrykket fremheves av en jevn grå himmel som også speiles i vannet, men jeg savner noe mer skyggepartier som kan gi kontrast og liv til bildet, spesielt i forgrunnen. Motivet i seg selv er bra. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Spesielt lys og farver her, og som tittelen sier det gir en rolig fremtoning. Kan være enig om kuttingen. Du kunne jo ha fjernet båten men det blir liksom ikke riktig det heller. Alt i alt et severdig bilde. Mvh Harald G. Takker så mye for kommentaren Harald Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Kompem er kommentert, det jeg legger merke til er at lyset i hele bildet virker ensartet og flatt fra bunn til topp. Mulig det var slik og at det inntrykket fremheves av en jevn grå himmel som også speiles i vannet, men jeg savner noe mer skyggepartier som kan gi kontrast og liv til bildet, spesielt i forgrunnen. Motivet i seg selv er bra. Takker så mye for kommentaren Tjernhaugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg