haugvalla Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vi skal en liten tur til London i begynnelsen av desember og trenger noen tips til hoteller og utelivet. Nå skal vi bare reise søndag til tirsdag, så det hadde vert greit å vite hvor det var litt uteliv med litt folk på en søndag/mandagskveld. Jeg ønsker og tips til hotell i nærheten!! Har hørt rykter om Covent garden og Piccadelly circus, men vett ikke så mye. Å det er sikkert mange London tråder her, men gidder ikke lete etter svar på det jeg lurer på. Og hvilke severdigheter må man få med seg?? rekker ikke mye, men hva er et "must"? Og hvor shopper man best?? (snart jul!) haugvalla Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Spise/utested: TGI Fridays. Ligger rett nedenfor Piccadilly Circus. Enkelt og greit å finne frem til. Shopping: Du shopper desidert best på Westfield Shopping Mall, som ligger ved Shepherds Bush som er naboområdet til blant annet Notting Hill. Så dette også skulle være lettvint å finne frem til. På Westfield så har du så og si alt du kan tenke deg, så du slipper så røre rundt til alle mulige butikker. Er naturligvis mange andre plasser man bør dra til som f.eks Primark og Harrods. Men du må jo se ann hvor god tid du får. Westfield er såpass stort at du fint kan bruke en dag eller to..lv der. Gjerne kom med spesifike ønsker, så kan jeg se om jeg kan ramse opp mer ut i fra det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå