Gå til innhold

World of Warcraft hjelp!?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte WoW for ca 2-3 uker siden, alle spilla + gamercard. Nå har jeg spilt ustoppelig så lenge jeg har hatt det og når er jeg gått små lei.

Jeg har også 2 venner som gjerne vil kjøpe wow. Og siden jeg er blitt litt lei men egentlig har lyst til å fortsette å spille fordi jeg tross alt har brukt mye penger på dette så lurer jeg på om det går ann på noen som helst måte og 'dele' accounten min i 3?? Sånn f.eks at vi logger inn med en felles e-post og passord også kan vi velge mellom 3 'profiler' inne på WoW som vi kan spille på(vi vil jo helst ha noen av den typen vi jeg forklarte her sånn at vi kan være på samtidig) og ha egne caracters osv... Poenget med hele dette er at jeg som allerede har kjøpt spillet og som er gått litt lei ikke trenger å stoppe og selge accounten min, men istedet dele prisen av alle spillene på 3 sånn at det blir billigere for alle. Noen som vet om det er en måte vi kan gjøre dette på?? Du kan gjerne foreslå andre måter det kan gjøres på også :) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du oppfordrer faktisk til kontaktbrudd med Blizzard (du gikk med på den når du kjøpte spillet).

Så vidt jeg vet så godtar Blizzard at du har flere hjemmebrukere som benytter seg av din Spillerprofil (kan være selvsagt på flere datamaskiner) men kun 1 klient av gangen.

Det er derfor ikke mulig å selge spillet og dele det mellom 3 venner per dags dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...