Chillin123 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei. Løp i stua i dag, og klart å kjøre lilletåa med full kraft i ovnen. Gjorde helt jævlig vondt der å da. Nå er den blå og hoven. Kan den være brukket? Smerten er ca 5-6/10 nå... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det kan vel hende. Hvis den ikke er misformet eller åpenbart ute av stilling så er det fint lite å gjøre med annet enn muligens å tape den sammen med sidemannen. Hvis det fremdeles gjør vondt om 4uker så var den definitivt knekt. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg knakk (mest sannsynlig) lilletåen en gang. Kjørte den i en kant i et svømmebasseng hvor lilletåen gikk en vei og resten av tærne en annen. Gjorde først veldig vondt, men gav seg litt og jeg mener å huske at jeg fullførte svømmeøkten. Senere hovent den opp og ble vanskelig å få ned i skoen. Legen dagen etter sa at det var godt mulig den var knukket, vanskelig å si pga hevelsen, men for lilletå pleide de egentlig ikke å gjøre noe så lenge ingenting stod i vinkel. Gikk noen uker-måneder, så var alt grei igjen. Endret 9. november 2011 av Ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå