Deviate Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 gøy å skaffe wigs da kan finne på mye tull når man er usynlig! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg leste i sted at man kan skaffe dog tagen til Snake, ved å skyte ham med bedøvelses pistolen, når du skal få Gear'et ditt tilbake. Skyt ham, løft ham opp og slipp han, så skal man få den. Kanskje man får noe spesielt hvis man får den dog tagen? nope, men du får en dog tag til i samlingen... du gjør det i metal gear arsenal eller hva det heter... bare skyt ham med m9'en så sover han ei lita stund... :smile: Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 mhm...Mye moro å gjøre...Gjetter på at vi får det V.E.L.D.I.G. morsomt i Half-Life 2! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det er en av de bra tingnene med MGS2. Det er interaktivt, men ikke på en sånn veldig seriøs måte, som i Deus Ex. Du kan spille det om og om igjen, bare for å gjøre de morsomme tingene. Jeg prøver meg på Fox rankingen i spillet nå. Er det noen som har Big Boss tittelen her? Lenke til kommentar
slash Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 jeg fant ut en morsom ting med mgs2: sons of liberty. Det går faktisk an å spille SELV mellom cutscenene. Ja, faktisk, MGS2 er faktisk IKKE en engine-rendret spillefilm selv om det kan virke slik. Men ikke bli altfor oppspilt, du får ikke spille særlig lenge, for du blir temmelig kjapt konfrontert med en ny cutscene. :wink: Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hvordan er det du får Solid Snake eller Raiden til å masturbere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå