Gå til innhold

Metal Gear Solid 2... Morsomme ting man kan gjøre på spillet


Anbefalte innlegg

Vel, jeg satt å spilte mgs2 - sons of liberty i dag... Så kom broren min inn på rommet og satte seg ned og så på. Jeg holdt på med båten med Snake... Så begynte broren min å fortelle ting han selv hadde funnet ut, som var litt gøy... Kanskje dere vet om disse tingene men jeg sier de uansett... Når man står i et skap med en plakat på døren, kan man altså trykke på X slik at man setter seg ned, og holde inne R1 mpt plakaten, da vil man høre en kysse lyd fra snake eller raiden, av at de kysser på plakaten, på munnen eller brystene på plakaten... En annen ting han viste meg var at når man kommer til den lille figuren av Raiven, som vises som stor skygge på veggen... Hvis du skyter på den med en kule, så begynner Raiven og riste og skyte fult av små kuler ut av mini gunen... Han snakker og faktisk, men jeg fikk ikke med meg hva han sa... Så jeg lurer egentlig litt på om det er andre morsomme ting man kan gjøre i spillet, eller spesielle ting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke nylig kjøpt spillet, men jeg er sånn at jeg skal spille igjennom spillet først også utforske... :D Jeg har både MGS, MGS2 - Substance og MGS2 - Sons Of Liberty. En ting jeg lurer på det er om det går an å skaffe den beskyttelse tingen fortune og ocelot bruker? Den som beskutter mot skudd... ???

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på det er om det går an å skaffe den beskyttelse tingen fortune og ocelot bruker? Den som beskutter mot skudd... ???

 

Ja, ganske sikker på det. En kompis av meg sier det...

Han har forresten alle wig'ene til raiden + bandana og stealth til snake

selv har jeg alt til snake og stealth wig og ammo wig til raiden...

Lenke til kommentar
Vel, jeg skrev at dere kanskje viste det men... Jeg ville ha svar på om det var mange andre ting man kunne gjøre.... :o

 

Her er det meste

 

Jeg har fått Snake i solbriller! Han har tøffe, såvidt Oakley liknene briller. Og hvis du runder tankeren en gang på very easy, og kommer til soldatene foran sersjanten i tankeren, du veit under talen, så står de der i bokseren! Du må huske på å save når du klarer tankeren på very easy da, ellers går det ikke.

Lenke til kommentar

En annen ting jeg lurer på, på mgs1 kunne man redde maryl ved å ta knock-out på liquid veldig fort. Når emma blir kutta av Vamp, begynner tiden å gå... Jeg lurer da på om hvis man kommer veldig fort med den discen, om hun vil overleve? og kanskje få en litt annen slutt på spillet? Slippe all den skrikinga fra Otocon... ?

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurer på, på mgs1 kunne man redde maryl ved å ta knock-out på liquid veldig fort. Når emma blir kutta av Vamp, begynner tiden å gå... Jeg lurer da på om hvis man kommer veldig fort med den discen, om hun vil overleve? og kanskje få en litt annen slutt på spillet? Slippe all den skrikinga fra Otocon... ?

 

tviler på at hun vil overleve... d er tydeligvis bestemt at vi må høre otacon hyle som den tøsen han er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...