Unlimited Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei, Skal Trådløst internett være så mye som 70& saktere enn kablet? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 kommer helt an på hastigheten på linjen, hvilken trådløsteknologi du bruker, hvor langt fra aksesspungtet du er osv. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Har Canal Digital Mega. Er 5 meter unna ruteren. D-link bruker jeg! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 nå har det seg slik at D-link har mange forskjellige routere, og det finnes mange forskjellige trådløse nettverkskort. det er mange ting som kan spille inn på den trådløse hastigheten, som f.eks kryptering. det blir veldig vanskelig å hjelpe deg uten så mye, og så detaljert informasjon som mulig. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Skjønner. Jeg har en iMac 2011 modell og routeren er http://www.dlink.com/products/?pid=DIR-605 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 det var rart, men mac vet jeg desverre ingenting om, så da får vi håpe det er noen andre som kan hjelpe deg. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå