phingoc Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei. Har en Pioneer AVIC-F10BT i bilen min med 7" LCD skjerm som har oppløsning: 800x480. Skal kjøpe en mini bil-pc, men denne mini pc'en har oppgitt: "There is composite and HDMI out on the board, so you can hook it up to a digital or analogue television or to a DVI monitor." Altså hdmi og composite utgang. LCD skjermen har kun RCA(gul, rød og hvit) tilkobling. what to do? Trenger klart bilde siden pc'en skal brukes til bl.a nettsurfing osv.. Takk for svar. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) den gule tilkoblingen høres ut som en komposit tilkobling. rød og og hvit er til lyd , henholdsvis høyre og venstre kanal Endret 8. november 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
phingoc Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 den gule tilkoblingen høres ut som en komposit tilkobling. rød og og hvit er til lyd , henholdsvis hyre og venstre kanal ja.. skal gå bra å bruke en slik kabel, men da er spm. vil bilde kvaliteten bli bra nok til å lese liten skrift ved nettsurfing? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 den gule tilkoblingen høres ut som en komposit tilkobling. rød og og hvit er til lyd , henholdsvis hyre og venstre kanal ja.. skal gå bra å bruke en slik kabel, men da er spm. vil bilde kvaliteten bli bra nok til å lese liten skrift ved nettsurfing? Det er et godt spørmål . jeg prøver å finne noe å sammenligne med det klarte jeg ikke å finne . for meg høres det lit lite hvis skrifte blir veldig liten ,. jeg tro at det er noe du bare må prøve ut Lenke til kommentar
phingoc Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 husker for en god del å siden så kobla jeg laptop'en til tv'en med S-video kabel, og da ble kvalitet mildt sagt shitty! Det var da snakk om en 28" CRT tv. Men noen her inne vet vell om kompositt gir bra nok bildekvalitet? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 husker for en god del å siden så kobla jeg laptop'en til tv'en med S-video kabel, og da ble kvalitet mildt sagt shitty! Det var da snakk om en 28" CRT tv. Men noen her inne vet vell om kompositt gir bra nok bildekvalitet? Det har også jeg gjort. oppløsningen var da omtrent 800 x 600 punkter Lenke til kommentar
phingoc Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 ingen som vet? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå