Gå til innhold

BK: ...... mmmm herlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vell et veldig tett utsnitt dette her? Ikke mulig å se om dette var noe som er laget hjemme eller på en reise i Italia.

Fra mitt ståsted blir dette bare mat som ligger på en tallerken. Og ikke ser det særlig fristende ut heller.

Dessverre så var ikke dette noe som traff i det hele tatt for min del.

Annen vinkel og litt tanke på komposisjon kunne kanskje gjort det spennende?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her må det vere farger--ellers bra

Var vell et veldig tett utsnitt dette her? Ikke mulig å se om dette var noe som er laget hjemme eller på en reise i Italia.

Fra mitt ståsted blir dette bare mat som ligger på en tallerken. Og ikke ser det særlig fristende ut heller.

Jeg er veldig glad i sjømat men dette så ikke så fristende ut, litt mye lys inn på maten som gjør at den ser klissen ut men ellers et bra bilde :)

Er nok enig med de to forrige, om bildet skal formidle en forrett som sikkert nok smakte godt så fungerer ikke den fortellingen.

Hei alle sammen og takk for kommentarene.

Når det gjelder karakterene så er det noe tull å gi karakter 1 eller 2 - da er det mye bedre å la det være.

Ellers så er det veldig spennende at meningene er så forskjellige.

RAK-foto :thumbup:

Lenke til kommentar

Ikke noe galt med din mening men lurer på hvorfor du mener det er feil å gi karakter 1 eller 2 hvis man føler bildet ikke gir noe mer en faktisk den karakteren?

Selv har jeg ikke gitt noe karakter men max 2 faktisk i fra min side.

Svar gjærne på PM hvis du føler for det.

Lenke til kommentar

Ikke noe galt med din mening men lurer på hvorfor du mener det er feil å gi karakter 1 eller 2 hvis man føler bildet ikke gir noe mer en faktisk den karakteren?

Selv har jeg ikke gitt noe karakter men max 2 faktisk i fra min side.

Svar gjærne på PM hvis du føler for det.

Hei igjen

Det jeg mener med det jeg sa om karakter 1 og 2 er at jeg synes egentlig de karakterene er unødvendig - og det er også noen her ute som konsekvent gir karakter 1 - uansett, så derfor så synes je egentlig det hadde holdt lenge med f.eks. fra 3-6 - og da som du sier - om man mener at det er verdt bare 2 eller ikke verdt 3 - da er det ikke nødvendig å gi karakter.

Dette er min mening om dette her, men man kan jo reservere seg mot karakterer - så det blir vel til det i fremtiden tenker jeg,

Ha en fortsatt god kveld. :new_woot:

Lenke til kommentar

Her må det vere farger--ellers bra

Jeg er veldig glad i sjømat men dette så ikke så fristende ut, litt mye lys inn på maten som gjør at den ser klissen ut men ellers et bra bilde :)

Er nok enig med de to forrige, om bildet skal formidle en forrett som sikkert nok smakte godt så fungerer ikke den fortellingen.

Hei alle sammen og takk for kommentarene.

Når det gjelder karakterene så er det noe tull å gi karakter 1 eller 2 - da er det mye bedre å la det være.

Ellers så er det veldig spennende at meningene er så forskjellige.

Så enig så enig :) bort med karakter 1 og 2, jeg mener viss noen synes bilde fortjener en 1 eller 2 , så må disse gi seg til kjenne eller gå videre til neste bilde ute å gi karakter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...