Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva pleier jenter og gutter å gjøre sammen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle trodd folk var litt mere seriøse, men tok visst feil ;)

Postet av anonym: 21e69b9b28c90863d4ca82afd809327d

Hvis det er meg du sikter til, så vil jeg igjen si at jeg ikke mener noe annet enn det jeg skrev. Jeg var alene hjemme, og jeg og ei jente ble enige om at vi skulle møtes på butikken og kjøpe varer, og deretter gå hjem til meg og bake en marsipankake. Vi jukset litt og kjøpte et ferdig marsipanlokk, men saken var at gjorde noe sammen. Dere må gjerne gå til bakeren og kjøpe en helt ferdiglagd kake, bare gjør det sammen og spis den sammen.

Etterpå spiste vi en del av kaka og så på TV. Hvis noen vil tolke det til noe annet, så får de selv ta det ansvaret. Det skjedde ingenting mer den dagen. Jeg var 17 år den gangen, tre år eldre enn du er nå, men alderen er heller ingen nødvendighet, som du sikkert skjønner.

Jeg har også med stor suksess invitert jenter på filmkveld. Jeg har holdt vorspiel og hadde fest på nyttårsaftn samme år. Det vil du kanskje vente med. Som du ser er det ikke handlingen i seg selv som bygger relasjoner, det er det at man kan være komfortable i hverandres selskap og bare bli kjent på en naturlig måte.

Er det seriøst nok for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...