Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva pleier jenter og gutter å gjøre sammen?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, lurer jeg på en ting. Har tenkt til å spørre ei jente hjem til meg (Vi har hatt ganske god kontakt) men aner ikke hva vi skal gjøre. Jeg er en gutt, og spiller spill på PC'en når jeg har med venner hjem, eller så bare hører vi på musikk. Men hva pleier jenter å gjøre? Jeg har sjeldent hatt jentebesøk hjemme hos meg, så aner ikke hva som er vanlig...

Vi er begge på 14 år. Takker for svar

Postet av anonym: 21e69b9b28c90863d4ca82afd809327d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha sex?

Etter min erfaring bruker jenter da allerede og ha mye sex, og alldeles ikke verst i senga heller, nysjerrige vet du :)

Håper du er/var på samme alder som de.. men hørtes ikke slik ut i innlegget ditt innocent.gif

Men ja, film er veldig vanlig og også en koselig ting å gjøre ilag.

Lenke til kommentar

Se på TV eller film eller hør på musikk, mens dere prater litt. Styr unna PC-spill hvis hun ikke er ei slik jente som liker spill.

Jeg og ei venninne bakte ei kake sammen en gang, men jeg forstår at det kan være mye arbeid. Eventuelt kan dere prøve dere på noen mindre matretter, slik som speilegg.

• Liker 4
Lenke til kommentar

FACEBOOK!!!!!!!!!!!!!!!

Hva mener du da? Chatte med hverandre på Facebook eller sitte på Facebook hjemme hos meg/henne?

Be henne ta med seg pcn sin til deg, så kan dere sitter i hvert deres hjørne av sofaen og chatte med hverandre på facebook :p

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kan du ikke bare gjøre det du har lyst til å gjøre? Hovedpoenget er jo ikke hva du gjør, men hvordan du gjør det. Gjør heller noe du er god til og trives med sånn at hun ser at du er komfortabel med deg selv. Ingenting er for dumt ;)

Lenke til kommentar

Nå må dere ikke tro at jeg mener noe vulgært her.

Jeg mener seriøst at man må putte mikseren sin i bollen og kjøre på med maks styrke til det blir en tykk krem av det. Press den helt ned i bunnen. Men skjerm sakene med papir eller et håndkle, ellers blir det et helvetes søl over hele kjøkkenet.

Det var i alle fall slik vi gjorde det i fjorårets juletider da jeg hadde huset for meg selv.

Endret av Zarac
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå må dere ikke tro at jeg mener noe vulgært her.

Jeg mener seriøst at man må putte mikseren sin i bollen og kjøre på med maks styrke til det blir en tykk krem av det. Press den helt ned i bunnen. Men sakene med papir eller et håndkle, ellers blir det et helvetes søl over hele kjøkkenet.

Det var i alle fall slik vi gjorde det i fjorårets juletider da jeg hadde huset for meg selv.

Fikk du terta hennes til slutt da?

Lenke til kommentar

Skulle trodd folk var litt mere seriøse, men tok visst feil ;)

Det du gjør: Inviterer henne på en film. Til slike situasjoner anbefaler jeg Pirates 2! Det er en film som "alle" liker, og du trenger ikke å være redd for at den slår feil ann, funket fjell for meg igår :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...